תרבות ופנאי

לראשונה מאז תחילת המלחמה: רביב כנר חוזר לבמות

רביב כנר חוזר להופיע, ויש הנחה מיוחדת לחיילים ואנשי מילואים: "עוד שבוע בדיוק אנחנו נפגשים לערב שהוא רק שלנו. לא יכול להסביר לכם כמה אני מחכה לזה. מחכה לחבק אתכם"
רוני שיינר | 
רביב כנר (צילום אינסטגרם)
הזמר רביב כנר, לוחם קרבי ביחידת אגוז שהתמודד עם הלם קרב בעקבות שירותו הצבאי, לקח חלק גם בסבב הלחימה הנוכחי ברצועת עזה והדליק משואה בערב יום העצמאות, חוזר בשבוע הבא לבמות. 
כנר יופיע ביום שני הקרוב במועדון הבארבי בתל אביב, כאשר הנחה מיוחדת תוענק לחיילים, מילואימניקים וסטודנטים. על ההופעה כתב: "עוד שבוע בדיוק אנחנו נפגשים לערב שהוא רק שלנו. לא יכול להסביר לכם כמה אני מחכה לזה. מחכה לחבק אתכם".

רביב כנר (אינסטגרם)
באפריל האחרון, שיתף כנר: "כבר יותר מחצי שנה שיותר קשה לתפקד, לנשום, לחייך. יש איזו אווירה של סוף העולם שפשוט לא נגמרת. דיכאון תמידי ועצב עצום. ואני תוהה לעצמי, מה הטעם להמשיך? מה הטעם לשמוח. מתלבט ומתחבט עם עצמי ימים ארוכים האם לחזור להופיע. מה זה ייתן בכלל. כי גם בדבר הקדוש הזה שנקרא מוזיקה פגעו לנו".  
כנר המשיך ושיתף בהחלטתו לחזור ולהופיע: "זה הרגע שלנו. להיות יחד, לבכות, לצחוק. לצעוק הכי חזק את כל מה שכואב לנו. להתחבק ולהסתכל מסביב על כל אחד ואחת מהעם המיוחד הזה. ולהגיד תודה על אלו שבזכותם אנחנו חיים. להוקיר תודה ולחיות אותם גם כשהם אינם. בשביעי באוקטובר, בשבת הכי שחורה,  התגייסתי למילואים. ומאז נתק כמעט מוחלט מכם. כי פשוט לא יכולתי להכיל את זה. אבל הנה, אני אומר כאן הכי גלוי שיש. אני מחכה לזה, אני מצפה לזה. ואני רוצה את זה הכי עוצמתי שיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה