תרבות ופנאי

הפרויקט החדש של שלומי שבן: "במקום בו רגל פסנתר כנף לא דרכה מעולם"

סדרת רשת חדשה מבית אבי חי מתארת את סיפורם המרגש והמסקרן של החקלאים בארץ. בשיתוף פעולה עם השף הדיי אפעים, הצמד מבקרים בחוות השונות, מציגים את חיי היום-יום, מבשלים וכמובן שגם שרים ומנגנים
מערכת ice | 
שלומי שבן (צילום אדם אדמה קרדיט ינון פוקס)
שלומי שבן ממשיך לככב על המסך הקטן. לאחר ההשתתפות המדוברת בסדרת הדרמה בקשת 12, הזמר והיוצר שלומי שבן מופיע בסדרת רשת חדשה יחד עם השף הדיי עפאים. סדרת הרשת "אדם אדמה" מבית אבי חי מביאה את סיפורם של חקלאים מסקרנים ומעוררי השראה. בעקבות המלחמה המתמשכת הופנה לאחרונה זרקור על פעולתם של חקלאים בישראל בכלל, ובאזורי הגבול בפרט. בסדרה החדשה הדיי מביא את המטבח אל החקלאים ומבשל מהתוצרת שלהם.
שלומי שבן לא רק מגיש את התכנית אלא גם שר לחקלאים את פסקול חייהם במקום בו "רגל פסנתר כנף לא דרכה מעולם". הפרק הראשון ששוחרר היום (שני) מביא את סיפורם של אייל ואיתמר גלעד. איתמר ואייל הם אב ובנו המגדלים כבשים בעוטף עזה במשך 40 שנה. צפו בפרק הראשון שזמין לצפייה ביוטיוב. 
 
איתמר הוא שורד מסיבת הנובה, שברח מהמסיבה אל הטיפול בכבשים. למרות הלחימה בגבול הדרום והקושי הרב, משפחת גלעד לא הפסיקה לדאוג לצאן שלהם. שבן ואפעים סיירו בחווה וקיבלו הצצה מעניינת לחיי היום-יום במרעה. תחום החקלאות הוא אחד מהענפים שנפגעו במהלך המלחמה האחרונה. גם השריפות האחרונות בגבול הצפון כילו שטחי חקלאות נרחבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה