תרבות ופנאי

עדן בן זקן חושפת דרמה רפואית: "לא הפסקתי לבכות - ילדים זה הכל"

עדן בן זקן שיתפה את העוקבים באינסטגרם כי בנה עבר ניתוח בקע וחשפה כיצד מצבו הרפואי השפיע עליה. עדן בן זקן: "יש משהו בילדים שהופך אותך לחוסר אונים ונותן לך הרגשה שאף פעם לא הרגשתי, שאין איך לעזור במיוחד בהרדמה המלאה"

מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
ימים לא פשוטים עברו על עדן בן זקן. הזמרת הצעירה, שקנאית לפרטיותה ומקפידה שלא לשתף את העוקבים ברשתות החברתיות על דרמות משפחתיות כאלו ואחרות, פרסמה היום (שני) פוסט ברשת החברתית אינסטגרם ובו היא מספרת על מה שאירע לבנה מישל.   
 "את החיים האישים שלי אני בדרך כלל אוהבת לשמור לעצמי ולמשפחה שלי", כך ציינה בן זקן בתחילת הפוסט והוסיפה: "אבל הפעם רציתי לשתף מה שעברתי ביומיים האחרונים". בן זקן סיפרה לעוקבים ברשת החברתית כי בנה מישל עבר ניתוח בקע.
על אף שמדובר בניתוח פשוט, בן זקן סיפרה כי הדאגה לבריאותו לא פסקה לרגע: "יש משהו בילדים שהופך אותך לחוסר אונים ונותן לך הרגשה שאף פעם לא הרגשתי, שאין איך לעזור במיוחד בהרדמה המלאה".
לאחר שציינה כי היא חוותה רגעים לא קלים בשלב ההמתנה לתשובה כי ניתוח עבר בהצלחה, בן זקן שיתפה את העוקבים בתובנה שאליה הגיעה לאחרונה: "חשבתי על כל ההורים שעוברים ניתוח יותר קשה לילדים או ניתוחים שיותר קשה לפתור ולא הפסקתי לבכות כי ילדים זה הכל בחיים שלנו, למענם אנחנו חיים".
בהמשך הפוסט, הזמרת הצעירה פנתה להורים במסר מרגש במיוחד: "אני רוצה לחזק אתכם הורים יקרים שהכל יעבור בשלום ותהיו חזקים. אם יש לי אופציה לעזור לכם לשמח את הילדים, אני תמיד פה. מאחלת לכולם בריאות".
לאחר שבן זקן שיתפה על הדרמה הרפואית שהשפיעה עליה ועל בני משפחתה בימים האחרונים, לא מעט מפורסמים מיהרו לאחל לבנה של בן זקן רפואה שלמה, ביניהם איתי לוי, שרית פולק, זהבה בן ואייל גולן אשר כתב: "רפואה שלמה לנסיך הקטן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשה לראות תינוק מוטל במיטתו עם חום גבוה
    עמי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שובר שאינך יודע איך לעזור ומה הולך לקרות...
    סגור