תרבות ופנאי

הנציג של קרואטיה חוגג: זה הסכום שקיבל על האירווזיון

הנציג הקרואטי שבימים האחרונים לתחרות עמד צמוד לעדן גולן בטבלאות ההימורים ובסוף סיים במקום השני עם נצחונו של נמו השוויצרי, חזר לקרואטיה וזכה לקבלת פנים חמה במיוחד, זה הפרס שקיבל
שירה יום טוב | 
בייבי לזניה (צילום כאן 11, EBU)
"בייבי לזניה", שייצג את קרואטיה באירוויזיון והיה מיועד לזכייה עד הרגע האחרון לפי טבלאות ההימורים, זוכה קלבלת פנים חמה במיוחד מאז ששב למולדתו, בה הוא אהוד במיוחד וממלא בתקופה זו את תפקיד ה"מאמי הלאומי", מסיבות רבות ומגוונות, ועכשיו לעם הקרואטי נוספה עוד אחד לרשימה.
היום (חמישי) העניקה ממשלת קרואטיה לבייבי לזניה - (מרקו פורישיץ') מענק בסך 50,000 אירו על "קידום הנראות הבינלאומית של קרואטיה", ובמילים אחרות על הישגיו באירוויזיון, בו הגיע למקום השני הרשמי, אך למקום הראשון בהצבעות הקהל.
ראש הממשלה אנדריי פלנקוביץ' בירך אותו ואמר: "זו ההצלחה הטובה ביותר של כל נציג קרואטי באירוויזיון מאז שקרואטיה הפכה לעצמאית, כלומר מאז הצלחת להקת ריבה ב-1989...זו הצלחה ותוצאה מרתקת".
עוד נימקו בממשלת קרואטיה את המענק ואמרו כי הזמן הוא "דוגמה מצוינת למוזיקה עם גוונים אתניים ואלמנטים של תלבושות עממיות, כמו גם תיאור של החיים בכפר והאתגרים של צעירים שניצבים בפני ההחלטה ללכת לערים הגדולות".
אלא שהכוכב סירב לקבל את הכסף, וביקש לתרום את מלוא הסכום למחלקות ילדים בבתי חולים בקרואטיה. הוא הגיב למחווה ואמר, "אני מודה לממשלת קרואטיה על הפרס הכספי בסך 50,000 אירו", אמר ב-Insta Stories. "עם זאת, אני לא יכול לקבל את הכסף הזה. יכולתי לתת הרבה סיבות למה, אבל הראשונה, הכי חשובה ומספקת היא שיש הרבה אנשים וארגונים אחרים שיעזרו הרבה יותר אנשים עם הכסף".
"אני מבקש בזאת ממר פלנקוביץ', בשמי ובשם ממשלת קרואטיה, לתרום 25,000 אירו למכון לאונקולוגיה והמטולוגיה ילדים בבית החולים היום "מלדן אפוליץ'". יתרה מכך, ברצוני לתרום את 25,000 אירו הנותרים למכון להמטולוגיה ילדים, אונקולוגיה והשתלת תאי גזע המטופואטיים, KBC Zagreb. תודה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה