תרבות ופנאי

להקת הבנים המיתולוגית באיחוד מרגש: היכן יתקיים המופע?

למרות חסרונו של אחד מחבריה, אמיר פרישר גוטמן, חברי להקת היי פייב מודיעים על מופע איחוד מיוחד לרגל יום העצמאות, שיכלול עיבודים חדשים ללהיטים האהובים
שירה יום טוב | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
חברי להק היי-פייב מכריזים על מיני איחוד מרגש של הלהקה לכבוד יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. האיחוד יכלו את כול להיטי להקת היי פייב המיתולוגית במופע LIVE שהוא מסיבה את גדולה תחתם השם "HI" עם מייקל הרפז אשר יארח את חברי הלהקה וזמרים נוספים.
הרפז עצמו משיק את המופע החדש יחד עם אייל שחר ואייל דסאו חברי הלהקה המיתולוגית עם עיבודים חדשים ללהיטים האהובים. מופע HI צפוי להיות מופע אלקטרוני חדשני שמביא לכם את הלהיטים האהובים של היי פייב ושל מייקל הרפז בגרסה מודרנית ומרגשת אשר סוחפת את הקהל למסע מוזיקלי מרהיב.
במופע יתארחו אורחים מפתיעים, בחוויה מוזיקלית אנרגטית ונוסטלגית. על הקלידים והמחשב: דני רייכנטל, גיטרות וחצוצרה: יובל פלג, ותופים: נדב לוזיה.
נזכיר כי הלהקה תיכננה מופע איחוד חגיגי בשנת 2016, ונאלצה לבטל את האירוע בעקבןת אשפוזו של אמיר פרישר גוטמן שהתמודד באותה תקופה עם מחלת הסרטן. כעבור שנה מת פרישר גוטמן במפתיע לאחר שטבע באופן טראגי בים.
 
כעת מוציאים חברי הלהקה את מופע האיחוד, 24 שנים אחרי פירוק הלהקה בלי נוכחותו של פרישר גוטמן שהיה דמות משמעותית בלהקה ובעולם התרבות בכלל. המופע יתקיים מיד אחרי יום העצמאות, ביום רביעי, 15 במאי 2024 בגריי תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה