תרבות ופנאי

ינון מגל ועידן רייכל בילו יחד בליל הטבח: "אם הייתי יודע" | צפו

עידן רייכל התראיין לתוכנית הרדיו של בן כספית וינון מגל וסיפר על השיר החדש שהוציא עם לואי עלי.  רייכל חשף כי הוא ומגל הינם חברים וסיפר על הלילה ההוא שבו השניים בילו יחד: "אני חושב על השעות האלה שישבנו שם"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
בתוכניתם המשותפת בתחנת הרדיו 103FM של אנשי התקשורת, בן כספית וינון מגל ראיינו הבוקר (שלישי) את הזמר עידן רייכל בעקבות שיר הזיכרון שאותו הוציא יחד עם הזמר וכוכב תוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" לואי עלי. רייכל סיפר על השיר החדש הנקרא "בלדי" אשר מוקדש לנופלי המלחמה מהעדה הדרוזית אשר חירפו נפשם להצלת המולדת אשר נמצאת בשעותיה הקשות החל מה-7 באוקטובר. 
רייכל ציין בפני המאזינים בתוכנית הרדיו ב-103FM, כי מגל והוא חברים ואף מתגוררים קרוב האחד מהשני. "גילוי נאות, ינון ואני, אנחנו חברים, אנחנו שכנים". כידוע, בעקבות התגייסותם מעוררת ההשראה של בני העדה הדרוזית החל מפרוץ המלחמה, הוציאו עידן רייכל ולואי עלי שיר משותף הנקרא "בלדי" אשר כלול באלבום החדש שלו ששמו הוא "מגדל של אור". 
ינון מגל הגיב לסיפור המרגש שהציף רייכל בפני המאזינים ואמר: "אני תמיד אזכור שאת השיר הזה שמעתי פעם ראשונה בשבעה באוקטובר בלילה, כמה שעות לאחר שהתחילה המתקפה עלינו". 
 
רייכל אישר את דבריו וחשף: "גילוי נאות, ינון ואני, אנחנו חברים, אנחנו שכנים. ועשינו הליכה ברגל ופתאום באחת בלילה שבין השישי לשביעי, ישבנו אצלי בבית והקשבת לזה ואמרת לי שזה אחד השירים הכי חשובים שכתבתי אי פעם".
מגל, שהתרגש מדבריו של חברו, ציין: "אני חושב על השעות האלה שישבנו שם, וזו תחושה שכאילו יכולתי לעשות משהו. כאילו יכולתי אם הייתי יודע, להרים טלפון למישהו להגיד לו: 'תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה