תרבות ופנאי

הנסיך הארי בצעד חריג: ויתר על שם משפחתו

הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל לא מפסיקים לספק כותרות. הפעם: הארי ויתר על שם משפחתו המקורי בכדי להציג אחדות עם מייגן וילדיהם, ארצ'י וליליבת 
רוני שיינר | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
במקביל להשקת האתר החדש שלו ושל רעייתו מייגן מרקל, הנסיך הארי ויתר לפני שבוע על שם משפחתו המקורי מאונטבטן- וינדזור, וכעת שם משפחתו הוא סאסקס. 
לפי פרסומים, הארי החליט לעשות את הצעד בכדי להיות זהה לשמה של רעייתו מייגן ושל שני ילדיהם, ארצ'י וליליבת. אינגריד סוארד, מומחית לבית המלוכה שהתראיינה בנושא, לא חסכה בביקורת: "הארי מתעלם בצורה בוטה מרצונותיו של סבו", פסקה. 

לפי סוארד, היוזמה לשינוי השם הייתה של מייגן, שסברה כי פעולה זאת תאחד את משפחתם, למרות שאינה מבינה כיצד. "הנסיך פיליפ בטח מתהפך בקברו" הוסיפה. 
את תואר הדוכסים מסאסקס קיבלו הנסיך הארי ורעייתו מרגן מרקל כמתנת חתונה מסבתו, המלכה אליזבת, בשנת 2018. מאז, מייגן והילדים משתמשים בשם זה כשם משפחתם. 
הארי כפי הנראה, לפחות הפעם, לא מנסה להכעיס או לעורר פרובוקציה כלשהי. לפי הפרסומים האחרונים, הוא מוכן לחזור ולמלא את חובותיו כדוכס מסאסקס, אותן נטש יחד עם רעייתו לפני כמעט שלוש שנים. זאת בזמן שמרקל מנסה להתפייס עם קייט מידלטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה