תרבות ופנאי

נחשף: המלכה אליזבת דווקא רצתה לעזור למייגן מרקל

כשלושה שבועות אחרי מותה, מסתבר כי מלכת אנגליה המנוחה עודדה את מייגן מרקל לשקם את היחסים המורכבים עם אביה תומאס אחרי שנים של איבה
מערכת ice | 
מייגן מרקל המלכה אליזבת (צילום פייסבוק)

זה לא סוד שהיחסים בין המלכה אליזבת השנייה ומייגן מרקל היו טעונים במיוחד. עכשיו, כשלושה שבועות לאחר מותה, מתגלה צד חדש ביחסים המעורערים של השתיים. מגזין Page Six האמריקני חושף שהמלכה הבריטית ניסה לשכנע את מייגן מרקל להשלים עם אביה תומאס מרקל, ולשקם את יחסיהם. 
 

בספר ביוגרפי חדש על מלכת בריטניה שצפוי לצאת בקרוב, מספרת המומחית לבית המלוכה קייטי ניקול כי הוד מעלתה היתה מודאגת מהנזק שמסבים היחסים שבין מייגן לאביה. ניקול מאשרת שהמלכה ניסתה לא פעם לדבר עם מייגן על כך ואף ניסתה לעודד אותה לשוחח עם אביה תומאס. בנוסף סיפרה ניקול שהמלכה חשבה שהארי היה צריך לנסוע למקסיקו כדי לפגוש את חמיו לעתיד. מקורות בבית המלוכה מאשרים שהמחלוקת בין מרקל ואביה היתה מצערת ואפשר היה לנהל אותה אחרת. 

בלוויתה של מלכת בריטניה אליזבת השנייה, מייגן מרקל לא הוזמנה לקבלת הפנים בארמון, נדחקה לשורה השנייה בטקס הלוויה, ויתרה על רעלת רשת אבל למרות כל זאת היא נתפסה במצלמות כשעל לחייה נוזלת דמעה. הדוכסית מסאסקס הגיע לטקס המלכותי בשמלת שכמייה שחורה של סטלה מקרטני, ולאוזניה עגילי הפנינה שקיבלה מהמלכה המנוחה לפני כארבע שנים. 
 


כזכור, היחסים בין מייגן לאביה תומאס התחילו להידרדר כשהאב חשף מכתב פרטי שקיבל מבתו לאחר החתונה עם הנסיך הארי. מייגן התחננה לאביה שיפסיק לנצל את מערכת היחסים שלה עם בעלה. בתגובה, תומאס החליט שלא ללוות את בתו ביום חתונתה. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה