תרבות ופנאי

טיילור סוויפט: "זאת ההופעה הכי גדולה שאי פעם עשיתי"

הזמרת המצליחה מופיעה כעת באוסטרליה, בהופעה הגדולה ביותר בקריירה שלה. בהופעה, שנחשבת "סולד אאוט" נוכחים לא פחות מ96 אלף איש. "זאת ההופעה הכי גדולה שעשיתי בסיבוב הזה או בכל טור שאי פעם עשיתי", הכריזה טיילור בהתרגשות
רוני שיינר |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
הזמרת והיוצרת האמריקאית טיילור סוויפט שולטת כיום בפסגת הפופ בעולם. היא בעלת קריירה בת 17 שנה, 12 פרסמי גראמי, והיא חתומה על מהלך פורץ דרך שהחזיר לה את השליטה ביצירה שלה.  
בימים אלה נמצאת הזמרת בסבב הופעות בינלאומי שנקרא The Eras Tour, שחוגג את התקופות השונות בקריירה שלה. סרט המתעד את ההופעה שוחרר להקרנה ברחבי העולם, גם בישראל. 

סיבוב ההופעות המוצלח גורם לעלייה בהכנסות בכל עיר שאליה הזמרת מגיעה להופיע. היא עצמה מרוויחה מהסיבוב מאות מיליוני דולרים, מה שגורם לה להיות נדיבה גם כלפי הצוות שמלווה אותה, ולצ'פר אותו בבונוסים בהזדמנויות שונות. בין הכותרות שפורסמו בשנה החולפת, הייתה רעידת אדמה שנגרמה ביולי 2023, על ידי הקהל שנכח בהופעה של סוויפט בסיאטל. 
ברגעים אלה סוויפט מופיעה באוסטרליה ורושמת לעצמה שיא חדש בקריירה: היא מופיעה כעת בפני 96,000 איש, באצטדיון ענק במלבורן. מוקדם יותר במהלך ההופעה, הזמרת לא שכחה לקדם את אלבומה החדש, שייצא ב-19 באפריל: "אולי נדבר על זה מאוחר יותר" אמרה, תוך שהיא רומזת כי ייתכן ותנגן שיר מהפרויקט. 
קבוצות גדולות של מעריצות, המכנות עצמן "סוויפטיז", שנותרו ללא כרטיסים להופעה, התארגנו מחוץ לאחד השערים המרכזיים והן נמצאות שם כעת, שרות ורוקדות, ונהנות מההופעה רק מלהאזין לה מבחוץ. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלכה שליייי
    סוויפטית 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכתבו עליה עוד!!! אוהבים אותה!!!
    סגור