תרבות ופנאי

קניה ווסט נגד טיילור סוויפט: "אני עזרתי לקריירה שלה"

המוזיקאי שידוע באמירותיו האנטישמיות הוציא לאחרונה אלבום חדש, וקומם עליו את מעריצות הזמרת האהובה שזממו פעולה נגדו. להן השיב בחריפות ברשתות החברתיות: "אני לא האויב שלכם. אמממ... אבל אני גם לא החבר שלכם, חחח"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
אי אפשר לעצור את המכונה ששמה קניה ווסט. לאחר האלבום החדש שהוציא הזמר שנדמה שאין שערוריה אחת שהוא לא נקלע לתוכה, פרסם פוסט באינסטגרם ובו תקף את הסוויפטיות, מעריצות הזמרת הפופולרית טיילור סוויפט אשר תכננו פעולה נגדו. האיבה בין טיילור לקניה היא רבת שנים, עם צאת האלבום החדש, מעריצותיה החלו לדאוג שקניה לא יגיע למקום הראשון במצעד האמריקני.
כדי למנוע מקניה את המקום הראשון, תכננו מעריצות טיילור סוויפט לדאוג שהסינגל החדש של ביונסה יגיע לטופ במקומו. קניה פרסם צילום מסך של התוכנית הנ"ל וכתב: "אני הייתי בצד של טיילור כשסקוטר קנה ממנה את הזכויות לשירים מאחורי הגב שלה... אני בטוח שיותר עזרתי לקריירה של טיילור מאשר פגעתי בה. לכל מעריצי טיילר סוויפט: אני לא האויב שלכם. אמממ... אבל אני גם לא החבר שלכם, חחח".
 
בנוסף, התבכיין קניה לגבי ההשלכות של אמירותיו האנטישמיות: "אסרו עליי כניסה למלונות, העיפו אותי מחברות ולא נתנו לי לאכול במסעדות. השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד עבורי, עבור אשתי, הילדים שלי, החברים והמשפחה שלי. זה מזכיר לי את הדיכוי שעברו האנשים שלי בגלל צבע העור שלנו".
 

ווסט ניצב לאחרונה מול אתגר משפטי: לאחר שאלבומו יצא, נאלץ ווסט להסיר את אחד משירי האלבום, Good (Don't Die), משירותי הסטרימינג. השיר כלל במקור דגימה משירה הקלאסי של דונה סאמר, I Feel Love, ולאחר איום בתביעה מצד מחזיקי הזכויות על שיריה של סאמר, הדגימה הוסרה והוחלפה בקטע מוזיקלי דומה - אבל עדיין דומה מדי. נכון לכתיבת שורות אלו, השיר לא מופיע בספוטיפיי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה