כסף וצרכנות

מסעדת היוקרה חוזרת לפעילות: מחירי המנות יחתכו ב-47%

בצל הלחימה המתמשכת, OCD מבית השף רז רהב תיפתח בתחילת פברואר במתכונת מצומצמת. עלות לסועד צפויה לעמוד על כ-370 שקל, בעוד בימים רגילים היא 690 שקל. ארוחה מלאה לפני ה-7 באוקטובר כללה בין 15 ל-20 מנות, ובגרסת הפופ אפ יוצעו עד שבע מנות לאורח
מערכת ice |  2
השף רז רהב (צילום חיים יוסף)
על רקע המלחמה המתמשכת מסעדת או-סי-די שמפעיל השף רז רהב צפויה להיפתח מחדש בתחילת החודש הבא, ובמתכונת מצומצמת. מדובר בגרסת פופ-אפ של אחת המסעדות המבוקשות ביותר בישראל, וגם בימים רגילים קיימת אליה רשימת המתנה של חודשים ארוכים.
המסעדה צפויה לחזור להגיש לכמות אורחים מצומצמת ארוחות יוצאות דופן בייחודן של בין חמש עד שבע מנות, ובמחיר של כ-370 שקל. רק לשם השוואה, לפני ה-7 באוקטובר באוקטובר, ארוחה מלאה שכללה בין 15 ל-20 מנות במסעדה, שטרם חזרה לפעילות מלאה, עלתה 690 שקל לסועד. העלות הנוכחית עומדת על 53% מהמחיר הקודם. 
כחודש לאחר פרוץ המלחמה המסעדה הייתה עדיין סגורה, כאשר בנובמבר חזרה לפעילות, עם המבורגר גורמה שהגיש שם השף רהב. על פי הצפי, המסעדה צפויה לשוב לשגרת פעילות מלאה רק בחודש יוני 2024. לאחרונה, במסגרת רשימת LA LISTE הכוללת את 1,000 המסעדות הטובות ביותר בעולם ומפורסמת על ידי משרד החוץ הצרפתי מדי שנה, נכללה מסעדת OCD כמובילה בדירוג הישראלי ברשימה וזכתה בציון 91.50, כשהיא עוקפת את כל המסעדות הישראליות הארות.

מסעדת OCD נפתחה בתחילת 2016 על ידי רז רהב ושני שותפיו - ארז זוארס ועידן בלומנטל. בחלל האינטימי שלה, מספקת OCD חוויה ייחודית ומדויקת ל-23 סועדים לכל היותר, היושבים חזיתית וצופים בצוות שמרכיב את המנות לנגד עיניהם. התפריט משתנה מעת לעת, נבנה על ידי השף רז רהב ומושפע מהתרבות, חומרי הגלם, מזג האוויר וההיסטוריה המקומית, תוך התחשבות בזמינות חומרי הגלם והעונה, השפעות מן העולם וזיכרונות.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Ocd
    יוסי 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה חתך מי חתך המחיר יותר יקר לכמות המנות נהפך להיות ביבי חושב שיכול לצחוק עלינו
    סגור
  • 1.
    Ocd
    תמי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חותכים את המחיר וכמות המנות קטנה יותר... אפילו לא חצי בהשוואה ליקרה ...
    סגור