קריפטו

ההשקעה הבאה של שלום מקנזי: פלטפורמת קריפטו שהקים ישראלי

המיליארדר הישראלי שנכנס בשנים האחרונות בשוק הקריפטו, הפך למשקיע ב-CoinScan, פלטפורמת ניתוח נתוני קריפטו שייסד ישראלי. "אני רואה אותה הופכת לדף הבית של אנשי תעשיית הקריפטו"
איתן לויטס | 
שלום מקנזי (צילום לינקדין/ שלום מקנזי)
פלטפורמת ניתוח הקריפטו CoinScan גייסה 6.3 מיליון דולר בסבב גיוס שכלל השקעה של המיליארדר הישראלי-אמריקאי שלום מקנזי, בעל המניות הפרטי הגדול ביותר של DraftKings.
בראש CoinScan עומד ישראל בשם אלירן אוזן, ולפי החברה היא שונה מפלטפורמות ניתוח אחרות, ו"מספקת תרשימי קריפטו מעמיקים בחינם לצד תכונות אבטחה כדי לתת לסוחרים יתרון בשוק."
CoinScan אומרת כי היא שומרת על אבטחה גבוהה של מסחר, ומשיקה לשם כך חבילה של תכונות הגנה כדי להילחם בהונאות, כולל בדיקת בטיחות, ניתוח נפילות אוויר וסנטימנטים חברתיים.

יתר על כן, CoinScan שואפת לטפל בבעיות של חוסר עקביות במחירים והטיה פוטנציאלית שמטרידה פלטפורמות מסוימות. היא מתכוונת להשיג זאת על ידי מתן תרשימים מעמיקים ומקור נתונים שקופים מערוצי שוק מגוונים. CoinScan גם מציגה פלטפורמה המאפשרת לסוחרים לצפות בתצוגה מקדימה של מסלול המחיר של מטבע לפני אישור העסקאות שלהם. באופן דומה, עמוד הניווט בשוק של CoinScan מצייד את הסוחרים בכלים להשוואה ובחינה של מטבעות דומים לפני החלטות השקעה.
"אנחנו לא רק נותנים יתרון לסוחרים, אנחנו מציגים כלים שמאפשרים למשקיעים חדשים להיכנס לשוק עם מידע חינמי, נגיש, חסר הטיה שיאפשר להם להצליח", הוסיף אוזן.
המשקיע שלום מקנזי השווה בדבריו בין תחומי ההשקעה שלו, קריפטו והימורי ספורט, וציין שלמשתמשים מגיע כלים שיספקו נתוני סיכון ותגמול. "CoinScan מציגה מרכז של מידע קריפטו שמשתמשים יכולים סוף סוף לסמוך עליו עבור תובנות מדויקות בזמן אמת. אני רואה את CoinScan הופך לדף הבית של כל מי שעוסק בתעשיית הקריפטו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה