קריפטו

קלינטון בלחץ? FTX דורשים כ-700 מיליון דולר מ-K5 Global

העוזר לשעבר של הילרי קלינטון מסתבך? בורסת הקריפטו שפשטה רגל, FTX, טוענת כי החברה בבעלותו של מייקל קיבס, K5 Global, ומייסד החברה בריאן באום, קיבלה מסם בנקמן-פריד כ-700 מיליון דולר אותם עליהם להחזיר
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
FTX מבקשת לגבות כ-700 מיליון דולר מעוזר לשעבר של הילרי קלינטון שהפך לסוכן-על הוליוודית, שלכאורה הורעף עליה במזומן על ידי איל הקריפטו שנפל בבושת פנים, סם בנקמן-פריד.
בורסת המטבעות הקריפטוגרפים שפשטה רגל נקטה ביום חמישי בהליכים משפטיים נגד מייקל קיבס, שהיה עוזרו של הסנאטורית דאז מטעם מדינת ניו יורק, הילרי קלינטון, והחברה שלו, K5 Global ומייסד החברה בריאן באום.

על פי מסמכי בית המשפט שהוגשו לבית המשפט לפשיטת רגל בדלאוור, בנקמן-פריד אישר הערת 700 מיליון דולר ל-K5 ב-2022, והוא נשען על קשרי הסלבריטאים והעסקים של K5 במאמץ להשיג מימון הצלה בימים שלפני פשיטת רגל של FTX בנובמבר 2022.
כפי שדווח ב-NY POST בדצמבר, קיבס – שקשריו עם מפורסמים כגון וורן באפט, ארנולד שוורצנגר, קייטי פרי וקנדל ג'נר – גרמו להם כמעט להפסיד מאות מיליוני דולרים כתוצאה מהקשר העסקי של K5 עם זרוע ההשקעות של FTX.
בנקמן-פריד, שהוגש נגדו כתב אישום בגין הונאה והלבנת הון, תיאר את קיבס כ"כנראה, האדם הכי מקושר שפגשתי אי פעם" וכאדם שכדאי ליצור איתו קשר לצורך שותפויות עם אנשים מפורסמים. בנקמן-פריד כפר באשמה לקראת המשפט שאמור להתחיל בסתיו הקרוב.
על פי התלונה, בנקמן-פריד ביטל את חששותיהם של עובדי FTX ש-K5 תנסה "להונות" את FTX והמשיך לבצע השקעות במטרה לנצל את ההשפעות הפוליטיות והחברתיות של קיבס.
FTX, שנשלטת כיום על ידי כינוס נכסים מטעם בית המשפט, טענה במסמכי בית המשפט שבנקמן-פריד אישר השקעות בפרויקטים של K5 שהעשירו את קיבס ובאום וזאת ללא תמורה ל-FTX או ללקוחותיה, שעמדו על החשבון.
על פי הטענה, בנקמן-פריד השתמש ב-214 מיליון דולר בקרנות FTX כדי לקנות מיעוט מניות ב- Tequila 818, מותג המשקאות האלכוהוליים בבעלות קנדל ג'נר. בזמן ההשקעה, החברה של ג'נר הייתה שווה רק 2.94 מיליון דולר.
"באמצע 2022 רכשה שלושה של סם בנקמן-פריד ואלמדה שליש מהשותפות הכללית של K5 תמורת מזומנים ומניות, ובסופו של דבר ביצעה השקעה של 400 מיליון דולר בקרנות מסוימות המנוהלות על ידי K5. K5 התרשמה – כמו רבים אחרים – שבנקמן פריד לגיטימי לחלוטין והם נכנסים לקשר עסקי הוגן, אורך טווח ומועיל הדדית", אמר דובר K5. "האמונה שלנו היא שהתביעה חסרת טעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה