קריפטו

זעזוע במניות הקריפטו: המשבר בסילברגייט מחריף

מניית סילברגייט הגיעה לשפל שיא של 4.86 דולר ביום שישי, והשילה כמעט 98% מערכן מאז שנסגרה בשיא כל הזמנים בנובמבר 2021 ומחקה יותר מ-7 מיליארד דולר משווי השוק של החברה. האם הבנק בדרך להפסקת פעילות?
מערכת Ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
מניות סילברגייט קפיטל ירדו אמש (שני) ב-11% לאחר שהבנק השעה את רשת תשלומי הקריפטו שלו והביע ספקות לגבי כדאיות עסקיו. המניה סגרה את המסחר הפכפך בירידה של 6.4% ל-5.40 דולר, לאחר תנודות פרועות בין עליות להפסדים במהלך היום.
גם כמה מניות קריפטו נסגרו בטריטוריה שלילית. Signature Bank עמית הלוואות קריפטו ירד ב-2.5%. יצרניות מכונות הכרייה BTC Ebang International ו-Canaan Inc ירדו ב-2.8% ו-8.4%, בהתאמה. BTC MicroStrategy ירדה ב-3.8% והבורסה Coinbase ירדה ב-2.7%.

בנק ממוקד הקריפטו סילברגייט אמר בסוף יום שישי כי קיבל "החלטה מבוססת סיכונים" להפסיק את רשת Silvergate Exchange  באופן מיידי. "ה-SEN הוא מוצר הדגל העיקרי של סילברגייט שבעבר היה האטרקציה המרכזית עבור המפקידים להביא כספים לבנק", אמרו אנליסטים ב-Wedbush. ההפסקה עשויה לאותת שסילברגייט עשויה לשקול לסיים את פעילותה, הם הוסיפו.
מניית סילברגייט הגיעה לשפל שיא של 4.86 דולר ביום שישי, והשילה כמעט 98% מערכן מאז שנסגרה בשיא כל הזמנים בנובמבר 2021 ומחקה יותר מ-7 מיליארד דולר משווי השוק של החברה.
"שוק הקריפטו הגיב לחדשות השליליות מבנק סילברגייט, כשהביטקוין והאתריום ירדו בכ-4.8% במשך השבוע", אמרו אנליסטים בבוקראז' ברנשטיין. "אנו מאמינים שתרחיש כינוס/פירוק הוא אפשרות ברורה ומגיעים לשווי פירוק של 5 דולר למניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה