קריפטו

מטבע הקריפטו של אילון מאסק בבשורה חדשה למשקיעים

ב-31 בדצמבר הצהירה הקרן כי היא מקצה 5 מיליון דוג'קוין לקרן החדשה לתמיכה בפיתוח הפלטפורמה
מערכת ice | 
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
קרן דוג'קוין הכריזה על קרן חדשה למפתחי Dogecoin Core, במטרה לקדם את המערכת האקולוגית של Dogecoin עוד יותר בשנה החדשה. ב-31 בדצמבר הצהירה הקרן כי היא מקצה 5 מיליון דוג'קוין, שנאמדים בכ-360,000 דולר בזמן כתיבת שורות אלו, לקרן החדשה לתמיכה בפיתוח הפלטפורמה.
לפי קרן Dogecoin, הקרן תוחזק בארנק רב-חתימות חדש, המנוהל על ידי חבריה וזקוק לשלוש מתוך חמש חתימות ממפתחי Dogecoin Core Chromatic, Marshall Hayner, Michi Lumin, Patrick Lodder ו-Ros Nicoll. לאפוטרופוסים אלו, לא יהיו את כל הזכויות על הכספים מלבד ניהול השחרור. הצוות כתב: "ה-DOGE המוחזק בארנק זה יחלק תגמולים למפתחי Dogecoin Core עבור עבודה על כל התרומות, לא משנה מה גודלן".
עבור כל מהדורה של Dogecoin Core, 500,000 DOGE יחולקו בין מפתחים שתרמו לשחרור. כדי להבטיח שקיפות, הצוות פרסם את כתובת הארנק שבה מוחזקת הקרן. צוות הליבה של Dogecoin יפרסם גם פוסטים בבלוג עבור כל ההוצאות ויוכרז דרך ערוצי המדיה החברתית על ידי האפוטרופוסים.
בינתיים, מפתחי Dogecoin הכחישו לאחרונה שמועות לפיהן הרשת עוברת מיד למנגנון קונצנזוס של הוכחת הימור (PoS). היזמים הבהירו, כי הם רק מתכננים לפרסם הצעה בנושא. לומין, אחד המהנדסים, נזף במשפיענים שהפיצו את השמועה ואמר שאין להם את "הסקופ הפנימי" על Dogecoin.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה