קריפטו

בשורה למשקיעי קריפטו: פייפל מאפשרת כעת לקנות מטבעות דרכם

ConsenSys, החברה שעומדת מאחורי MetaMask, הודיעה כי תוסיף אינטגרציה בארנק הקריפטו שלה, כך שמשתמשים יוכלו לקנות מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות חשבון הפייפאל שלהם
מערכת ice |  1
ביטקוין, פייפאל (צילום pixabay)
PayPal ידוע בעיקר כאמצעי תשלום מקוון. אבל החברה רוצה גם להפוך להיות אמצעי קל להתחיל עם מטבעות קריפטוגרפיים. בהקשר הזה, ConsenSys, החברה שעומדת מאחורי MetaMask, הודיעה כי תוסיף אינטגרציה בארנק הקריפטו שלה, כך שמשתמשים יוכלו לקנות מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות חשבון פייפאל שלהם. MetaMask, הוא אחד מארנקי הקריפטו הפופולריים ביותר, המאפשר לאחסן נכסי קריפטו ולקיים אינטראקציה עם מוצרי web3, מכיוון שניתן להשתמש בארנק כשיטת האימות. אבל, לא ניתן לעשות הרבה אם הארנק MetaMask ריק וזו הסיבה שמשתמשים מסתמכים על בורסות קריפטו מרכזיות כמו Coinbase ו-Kraken, על מנת לקנות מטבעות קריפטוגרפיים ולהעביר אותם לארנק MetaMask שלהם. ל-MetaMask יש גם תכונות on-ramp משלה באפליקציית המובייל שלה, כך שלא תצטרכו לעבור לשירות אחר ולעבור שלבי ביניים רבים. השותפים על הרמפה כוללים את MoonPay, Wyre ו-Transak.
אם אתם קונים קריפטו דרך אחד מאותם השותפים, תצטרך לעבור תהליך KYC ("הכר את הלקוח שלך"). זה אומר שתצטרו להזין כמות נכבדת של מידע אישי ולאמת את זהותכם עם צורה כלשהי של תעודת זהות. השותפות בין MetaMask ל-PayPal תועיל לשתי החברות. בצד של MetaMask, רוב הסיכויים ששיעור ההמרה עם פתרונות קיימים על הרמפה אינו גדול. תהליכי KYC יכולים להיות מאיימים. יש כבר 430 מיליון חשבונות פייפאל בעולם על פי דו"ח הרווחים האחרון של החברה. אם משתמשי MetaMask רואים כפתור גדול האומר שניתן לקנות מטבעות קריפטוגרפיים עם חשבון פייפאלl, זה יישמע קל ומוכר. באשר ל-PayPal, יותר פעילות פירושה יותר הכנסות. בהתחלה, משתמשי MetaMask יוכלו לקנות את'ריום (ETH) רק עם PayPal כאמצעי התשלום. הוא יהיה זמין למשתמשים מסוימים בארה"ב לפני פריסתו לכולם.
אם כבר יש לכם ETH בחשבון פייפאל שלכם, אתם יכולים להשתמש ב-ETH, אלה כדי לממן את ארנק MetaMask. אם זה לא המקרה, פייפאל יעזור לכם לקנות ETH עם יתרת פייפאל שלכם או אמצעי תשלום אחרים וזה הולך לייצר קצת הכנסות עבור פייפאל, כיוון שהחברה גובה עמלות עבור רכישת קריפטו. זוהי האינטגרציה הראשונה של PayPal כספקית on-ramp עבור ארנק web3. אבל זה לא יהיה מפתיע אם נראה עוד כפתורי PayPal בארנקי הקריפטו בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השאלה אם אפשר למכור בפייפל ?
    מעניין 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?
    סגור