קריפטו

מומחה קריפטו טוען: כך תהפכו למיליונרי קריפטו

מכירים את הבדיחה השחוקה והשוביניסטית כיצד אישה הופכת את בעלה למיליונר? אז לדעתו של מנהל הטכנולוגיה של ריפל, למיליארדרי הקריפטו יש פוטנציאל להפוך למיליונרים בחודשים הקרובים
מערכת ice |  3
הקריפטו צונח (צילום shutterstock)
החודשים הקרובים הולכים להיות קשים למיליארדרי הקריפטו, כך חושב מנהל הטכנולוגיה של Ripple, דיוויד שוורץ, כך ניתן להבין על פי ציוץ תגובה למשפיען ופודקאסטר הקריפטו דיוויד גוקשטיין. הוא הגיב לציוצו של גוקשטיין אשר ציין כי בחודשים הקרובים יהיו מיליונרים חדשים וענה שאותם מיליונרים "יגיעו מאותם מיליארדרים" כאשר הוא מתכוון למיליארדרי הקריפטו.
השיח בין השניים הגיע בעקבות הירידה של הביטקויין, בפעם הראשונה מזה יותר משנתיים, מתחת ל-16 אלף דולר שהפכו את התרחיש של שוורץ להרבה יותר מציאותי. הביטקויין נפל לרמות הנמוכות שלו מאז תחילת 2020 וזאת לאחר נפילת FTX והסקנדל שמלווה את הנפילה כנגד בורסת הקריפטו.

על פי אנליסטים, הציבור חווה FUD (fear, uncertainty, doubt) כלומר הציבור חווה פחד, אי וודאות וספקות למצב הקיים ואינם סומכים על אותם אנשים שבסופו של דבר אפשרו את פשיטת הרגל של FTX והמייסד מיליארדר הקריפטו לשעבר, סם בנקמן-פריד.
בינתיים יש לציין כי הביטקוין נסחר היום (שני) ברמה של מעל ל-16,000 דולרים, אך עדיין במגמת הירידה שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נמשיך לקנות
    הצדיק 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה העתיד .עם זה היה פרטי או שאם הממשלות ינפיקו מטבעות ,זה לא משנה ,קריפטו זה העתיד
    סגור
  • 2.
    מטומטמים ש משמשים פתיון
    המפתחים מתעשרים 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממציאים שטויותו אז המפתחים מוכרים ומוכרים תוך כדי תנועה עד שבסוף הכל מתרסקת כי אין שום ערך כלכלי מאחרי ה שטות הזו . קריפטו תעבוד בהמשך עם מטבעות של מדינות . הניסוי בחינם להפקת לקחים זה על חשבון השוק הפרטי כ בובת ניסויים.. שקר של המאה..
    סגור
  • 1.
    לפי חישוב מחדש הביט הולך לרדת עד יום שני ב30 אחוז וכל ה (ל"ת)
    אפי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור