קריפטו

בצל הירידות באסיה: הונג קונג תהפוך סחר בקריפטו לחוקי

השוק האסייתי חווה לא מעט קשיים וירידות רבות נרשמו בשבועיים האחרונים. בצל המצב העיר הונג קונג מודיעה כי תאפשר סחר חוקי בקריפטו ותאפשר הוצאת רישיון לעסוק בתחום
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy)
בצל מגמת הירידות בשווקים של אסיה והונג קונג בפרט, אתר בלומברג מדווח היום כי הונג קונג צפויה לאפשר באופן חוקי סחר קמעונאי בקריפטו. בהתאם לכך, הצפי הוא כי פלטפורמות קריפטו בעיר יידרשו לקבל רישיון חוקי ממנה לעסוק בתחום ועל מנת לסחור.
הצעד כאמור מגיע כנראה בצל השוק הבעייתי ומתוך רצון להיות לשחזר את המוניטין החיובי של העיר בכלכלה העולמית וזאת בניגוד לשוק של סין אשר כידוע מופרד בניהולו לגמרי מהונג קונה וכידוע אסר את המטבע ואינו מאפשר סחר במטבעות דיגיטליים כלל. 
למרות הירידות בשוק באסיה, דווקא שוק הקריפטו רשם יציבות יחסית אמש. מטבע הביטקוין רשם אמנם ירידה יומית אך התחזק שבועית. מי שכזכור המריא אתמול באופן ניכר הוא מטבע הדוג'קוין.
כזכור, מטבע זה החל בתור בדיחה אך מזה שנה הוא מקודם על ידי אילון מאסק. בשבועות האחרונים הוא רושם עלייה מטורפת ואמש לאחר שמאסק ביקר בטוויטר המטבע זינק שוב משמעותית, אך כבר הספיק לרשום ירידה קלה מאד ועדיין מדובר בהישג משמעותי עבור המטבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה