קריפטו

הקריסה של צלזיוס: הליך פשיטת הרגל של החברה מסתבך

חברת הלוואות הקריפטו ישראלית-אמריקאית ממשיכה להסתבך. גורמים בארה"ב מתנגדים לבקשת מכירת האחזקות שלה, על מנת לשלם חשבונות שוטפים
מערכת ice | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
סוכנויות מדינת טקסס מעלים התנגדות לתוכנית של חברת הקריפטו הישראלית "צלזיוס", למכור את אחזקות המטבע היציב שלה, כדי לשלם עבור הפעולות השוטפות, על פי כתב חדש בבית המשפט. המדינה רשמה את התנגדותה בבית המשפט לפשיטת רגל ביום חמישי, בטענה שצלזיוס מבקשת "הרשאה רחבה להחריד למכור נכסים שאינם מוגדרים מספיק למטרות שאינן מוגדרות מספיק".
צלסיוס הגישה בקשה לפשיטת רגל ביולי והתיק עובר כעת לבית המשפט לפשיטת רגל בארה"ב במחוז הדרומי של ניו יורק. ההגשה האחרונה של מועצת ניירות הערך של מדינת טקסס ומחלקת הבנקאות של טקסס, מציינת גם כי פעילויות העבר של חברת הקריפטו נחקרות כעת על ידי יותר מ-40 רגולטורים של מדינה והחברה מקבלת פקודות להפסיק את כל פעילות ההשקעות.
המכירה הפוטנציאלית של המטבעות היציבים מתוכננת לשימוע ב-6 באוקטובר. החברה, שהמנכ"ל שלה, אלכס משינקסי, התפטר השבוע, מחזיקה כיום ב-11 צורות שונות של מטבעות יציבים, בסכום כולל של כ-23 מיליון דולר, לפי בקשתה מ-15 בספטמבר. כמו כן, ביום חמישי, מינה הנאמן האמריקני בתיק פשיטת הרגל בוחן בלתי תלוי לחקור את ההתנהלות הפיננסית של צלזיוס, שהובילה את החברה להגיש בקשה לפשיטת רגל. הבוחן הזה הוא שובה פילאי, שותפה במשרד עורכי הדין ג'נר ובלוק בשיקגו, שם היא יושבת ראש שותפה של תחום פרטיות הנתונים ואבטחת הסייבר של המשרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה