קריפטו

מהפכת תשלומים במס הכנסה? אפשר לשלם גם בביטקוין

תושבי קולורדו יוכלו לשלם את מיסי המדינה באמצעות ביטקוין דרך PayPal. אלעד נומברג סמנכ"ל תפעול בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים Proxibit, מדינות שונות בארה"ב מתחרות ביניהן על התואר "המדינה הידידותית ביותר למטבעות קריפטוגרפים". זאת במטרה לנסות ולמשוך עובדים ועסקים לכלכלה החדשה
מערכת ice | 
אתריום (צילום pexels)
קורלורדו, ארצות הברית, תאפשר לתושביה לשלם את מיסי המדינה במטבעות קריפטוגרפיים. זאת באמצעות חשבונות ה- PayPal שלהם. כך הודיע השבוע מושל קולורדו, ג'ארד פוליס.  ההכרזה על יישום שיטת התשלום החדשה במדינה נעשתה במסגרת  שבוע הסטרטאפים של דנבר, המתקיים בימים אלה.   
קולורדו מפרטת כי על האזרח לשלם את כל שובר התשלום במטבע דיגיטלי אחד לבחירתו ולעשות זאת דרך חשבון PayPal אישי בלבד (ניתן להשתמש היום בPaypal- במטבעות הבאים- ביטקוין, איתריום, ביטקוין קאש וליטקויין). בנוסף, תושבי המדינה שיחליטו להשתמש בחידוש המפכני הזה, יחויבו בעמלות נוספות של דולר אחד ועוד 1.83% מהסכום.

ומה לגבי שאר המדינות? לדברי אלעד נומברג סמנכ"ל תפעול בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים Proxibit, מדינות שונות בארה"ב מתחרות ביניהן על התואר "המדינה הידידותית ביותר למטבעות קריפטוגרפים". זאת במטרה לנסות ולמשוך עובדים ועסקים לכלכלה החדשה. "פלורידה, לדוגמה, תומכת מאוד בקבלת הקריפטו עבור תשלומים במדינה ומדגישה את הנכונות שלה להתאים את עצמה לעסקים המעוניינים לשלם את המס באמצעות מטבעות קריפטוגרפים" אומר נומברג. "גם באוהיו בודקים את קבלת הקריפטו לתשלומי מס ואפילו בואנוס איירס ארגנטינה, הצהירה באפריל שהיא תאפשר בעתיד תשלום קריפטו עבור מיסים.
אז האם השינוי כבר כאן? לדברי נומברג, מדובר בצעד משמעותי באימוץ המטבעות הדיגיטליים. אולם, למרות הפתיחות של קולרדו, המדינה עדיין לא מאפשרת לשלם את המיסים  ישירות באמצעות ארנקים פרטיים, שלא תחת חשבון הלקוח PayPal דבר שיגביל את המהלך וימנע מתושבים  שאינם מחזיקים בחשבון כזה לבצע את תשלום המסים. יתרה מכך, אין בכוונת קולרדו  להחזיק במאזנה מטבעות קריפטו, בשלב זה. זאת לעומת מדינה כמו אל-סלבדור שמחזיקה במאזן שלה כ-2,300 מטבעות ביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה