קריפטו

לביטקוין יש עכשיו גרסה משלהם ל-NFT, איזה זמר איקוני יונצח?

טכנולוגיה חדשה מאפשרת להשיק יצירות ייחודיות על גבי הפלטפורמה של ביטקוין, או במילים אחרות: הגרסה של ביטקוין ל-NFT. אחד האוספים הראשונים: כאלפיים יצירות אמנות דיגיטלית עם דמותו האיקונית של אלביס פרסלי
שרון בירקמן | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
מלך הרוקנרול אלביס פרסלי נכנס לעולם הביטקוין עם אוסף אמנות חדש שיירשם על רשת הבלוקצ'יין. האוסף, בשם "Elvis Side $Btc", כולל 1,935 יצירות אמנות דיגיטליות שנוצרו על ידי אלגוריתם. כל אחת מהיצירות תהיה ייחודית ותישמר לנצח על גבי רשת הביטקוין בזכות טכנולוגיה חדשנית בשם Ordinals, פרוטוקול המאפשר לשמור נתונים דיגיטליים ישירות על גבי ביטקוין, על ידי רישום שלהם על סאטושי – היחידה הקטנה ביותר של ביטקוין (1/100,000,000 מביטקוין). כך, כל סאטושי שעליו נרשם מידע הופך לייחודי, בדומה ל-NFTs על רשת את'ריום.
האוסף של אלביס נוצר בהשראת האמן ג'ו פטרוצ'יו ויירשם על גבי רשת ביטקוין באמצעות פלטפורמת OrdinalsBot. האוסף יהיה בין הראשונים שיוטבעו ויהפוך זמין לרכישה כאשר השוק של OrdinalsBot ייפתח בהמשך השנה. הרישום על רשת הביטקוין מעניק ליצירות האמנות ערך ייחודי ובלתי ניתן להחלפה, מכיוון שכל רישום כזה יישאר על גבי הרשת לנצח. 
פרויקט הקניין הרוחני Royalty, המנהל את האוסף של אלביס, הודיע כי יפנה 5% מההכנסות לטובת "מועצת המורשת של אלביס" – גוף מבוזר (DAO) שינהל את המורשת הדיגיטלית של אלביס בעתיד, כלומר, חלק מהרווחים יושקעו בהנצחת אלביס ובניהול הזכויות הדיגיטליות שלו באמצעות טכנולוגיות חדשות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה