קריפטו

סולנה מציינת 100 מיליון ארנקים, רובם ריקים. האם היא מנפחת פעילות?

מספר הארנקים ברשת סולנה כמעט הכפיל את עצמו מאז תחילת השנה, אך הנתונים מראים שמעל 85% מהארנקים אינם מחזיקים כלל במטבע הקריפטוגרפי SOL. מבקרים: "קל וזול מאוד בסולנה לגרום למראה של הרבה משתמשים פעילים"
שרון בירקמן | 
קריפטו (צילום shutterstock)
מספר הכתובות הפעילות של רשת סולנה זינק לאחרונה למאה מיליון, שיא חדש עבור הרשת, כך על פי נתוני הפלטפורמה "ארטמיס טרמינל". בתחילת השנה נרשמו ברשת 509, אלף כתובות פעילות. 
מדדים נוספים מראים כי רוב הארנקים הפעילים בפלטפורמה אינם מחזיקים באף יחידה של המטבע הקריפטוגרפי שלה SOL. על פי נתוני ספקית המידע "הלו מון", יותר מ-86 מיליון משתמשים החזיקו אפס יחידות של SOL בארנקים שלהם במהלך החודש האחרון; כ-15.5 מיליון משתמשים החזיקו פחות מיחידת SOL בודדה; כמיליון וחצי משתמשים החזיקו פחות מעשר יחידות SOL. 
הארנקים הריקים מציפים שוב ביקורות כלפי סולנה, לפיהן הצמיחה הפנומנלית של הפלטפורמה נובעת משימוש בבוטים שמנפחים את המספרים. "קל וזול מאוד בסולנה לגרום למראה של הרבה משתמשים פעילים כאשר אין כאלה, על ידי העברת כספים באופן קבוע בין כתובות חדשות או על ידי ביצוע אינטראקציות רבות עם שירותים שמשתמשים בכתובות פרוקסי", אמר דן יוג'ס, מייסד פלטפורמת ה-DeFi רדיקס DLT. עם זאת, גם המבקרים מסכימים שהאקוסיסטם פעיל והמטבע מצליח.

סולנה היא הבלוקצ'יין השלישי בגודלו בתחום ה-DeFi, עם ערך כולל נעול (TVL) של 5.41 מיליארד דולר. את'ריום, הבלוקצ'יין המוביל בתעשיית ה-DeFi, עמד על TVL של 44.7 מיליארד דולר. סולנה גובה עמלות נמוכות ביחס למתחרים. בסוף ספטמבר, עמדה העמלה הממוצעת של סולנה סביב $0.02, כ-0.67% מהעמלה הממוצעת של את'ריום – 3$.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה