קריפטו

ענקית השקעות אמריקאית בונה שירותים פיננסיים על בלוקצ'יין סולנה

חברת ניהול ההשקעות פרנקלין טמפלטון, המנהלת נכסים בשווי 1.5 טריליון דולר, מפתחת קרן כספית על סולנה: "היעילות הכלכלית של המערכת היא יתרון"
שרון בירקמן | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום pixabay)
ענקית ההשקעות פרנקלין טמפלטון הודיעה שתפתח קרן כספית לניירות ערך מוסדרים על פלטפורמת סולנה (SOL). מייק ריד, ראש פיתוח השותפויות בנכסים דיגיטליים של החברה, הסביר בכנס Solana Breakpoint 2024 שהשלב האחרון בפרויקט הוא להגיש בקשה לפיתוח ישיר על בלוקצ'יין סולנה.
לדברי ריד, האסימונים שיימסרו על ידי החברה ייצגו רשומות בעלות אמיתיות. "אין לנו צדדים שלישיים, אנחנו מייצרים את האסימונים ישירות על הבלוקצ'יין. רישום הבעלות הוא האסימון עצמו, ואתה מחזיק אותו בארנק שלך".

הוא נימק את הבחירה בסולנה במהירות וביעילות של הפלטפורמה: "אנחנו רוצים להזיז כסף במהירות רבה. גם היעילות הכלכלית של המערכת היא יתרון עבורנו ועבורכם, המשתמשים. הארכיטקטורה המודרנית והסטנדרטים בסולנה חשובים לנו, ואנחנו עובדים על פיתוח סטנדרטים שיתאימו לתעשייה. בנוסף, צוות סולנה היה מצוין לשיתוף פעולה וכלי הפיתוח שלהם הם מהטובים בשוק."
פרנקלין טמפלטון היא חברת ניהול השקעות בינלאומית מהגדולות בעולם. החברה נוסדה ב-1947 ומנהלת נכסים בשווי 1.5 טריליון דולר. הקרנות של פרנקלין טמפלטון מאופיינות בחשיפה גבוהה לנכסים בשווקים מתפתחים עם השקעות ברמות סיכון גבוהות מהממוצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה