קריפטו

זו האסטרטגיה המנצחת שיותר מ-80% ממשקיעי הקריפטו מעדיפים

סקר שנערך על ידי בורסת הקריפטו קראקן חשף כי רוב משקיעי הקריפטו מעדיפים את אסטרטגיית ממוצע עלות דולר (DCA) בעת רכישת נכסים דיגיטליים 
שרון בירקמן | 
קריפטו (צילום shutterstock)
סקר שערכה בורסת הקריפטו קראקן בהשתתפות 1,109 משקיעים, העלה כי 83.5% מהמשתתפים השתמשו באסטרטגיית ממוצע עלות דולר (DCA); 59% עדיין משתמשים בה כאסטרטגיית ההשקעה העיקרית שלהם. 
מבחינת 46% מהמשיבים, היתרון העיקרי באסטרטגיה הוא יכולתה לגדר מפני התנודתיות בשוק. כשליש מהמשתתפים אמרו כי DCA מעודדת הרגלי השקעה עקביים; 12% ציינו כי היא מפחיתה השפעות רגשיות על החלטות המסחר. 

עם זאת, 8% מהמשקיעים בלבד שמרו על האסטרטגיה בתקופות של הפסדים בשוק. מהסקר עלה כי משקיעים המשתמשים באסטרטגיות חלופיות נוטים להישאר עקביים יותר במהלך ירידות בשוק.
DCA היא אסטרטגיה שבה משקיעים רוכשים קריפטו בסכום קבוע בדולרים בפרקי זמן קבועים, ללא תלות בשינויים במחיר.
על פי מחקר שערכה הבורסה, האסטרטגיה מסייעת לצמצם את השפעות תנודות המחיר בטווח הקצר ומפחיתה את ההשפעה השפעתן של ההחלטות הרגשיות, גורם משמעותי בעולם הקריפטו התנודתי.
הסקר העלה גם כי האטרקטיביות של האסטרטגיה משתנה בהתאם לרמות הכנסה. עבור משקיעים שמרוויחים פחות מחמישים אלף דולר בשנה, היתרון העיקרי היה העידוד של הרגלי השקעה מסודרים. עבור משקיעים שמרוויחים מעל חמישים אלף דולר בשנה, ובמיוחד בטווח של 175 אלף דולר עד 199 אלף דולר בשנה, הפחתת השפעת התנודתיות בשוק היא היתרון העיקרי: קרוב ל-70% מהמשקיעים בקבוצת הכנסה זו ראו בכך את היתרון המשמעותי ביותר של DCA.
לדברי חוקרי קראקן, הסקר מעלה שככל שמשקיע מרוויח יותר, כך הוא בטוח יותר לגבי ההיצמדות לאסטרטגיית ההשקעה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה