קריפטו

ראש ממשלת יפן הבא יפתח משרד ממשלתי לקריפטו

במסמך מדיניות רשמי מתחייב המנהיג החדש של יפן לקדם טכנולוגיות חדשניות ופיתוח כלכלי. הודיע כי ימנה שר דיגיטל שיהיה אחראי להוביל יוזמות בתחומי הבלוקצ'יין וה-NFT
שרון בירקמן | 
בורסת יפן (צילום shutterstock)
מנהיגה של המפלגה הליברלית הדמוקרטית של יפן, העתיד להתמנות לראש ממשלת יפן, הודיע כי יוביל מדיניות התומכת בטכנולוגיות בלוקצ'יין ו-NFT. כחלק מהתכנית, הוא ימנה את אחראי ה-Web3 של המפלגה לתפקיד שר הדיגיטל. ביפן יתקיימו בחירות כלליות לאחר השלמת מינוי ראש הממשלה החדש. הבחירות נקבעו ל-27 באוקטובר.
האתר היפני CoinPost מדווח כי על פי מסמך מדיניות רשמי ממשרדו, המדיניות נועדה לנצל את היכולות של בלוקצ'יין ו-NFT להחיות כלכלות מקומיות, תוך שאיפה להעלות את ערכם של מוצרים מקומיים כמו מזון ותיירות ולהתאים אותם לשוק הגלובלי. עוד נכתב במסמך כי הטכנולוגיות יוכלו לספק הזדמנויות כלכליות חדשות, במיוחד לאיזורים המרוחקים מהמרכז הכלכלי בטוקיו, ויסייעו לחזק ולבזר את כלכלת יפן.

גופים בתעשיית הקריפטו מנסים לקדם את השימוש ב-NFT וארגונים אוטונומיים מבוזרים (DAOs) כאמצעים לחיזוק כלכלות אזוריות. שר הדיגיטל החדש צפוי להוביל יוזמות שמטרתן לשפר את הפופולריות העולמית של נכסי הקניין הרוחני היפני וליזום רפורמות במערכת המיסוי כדי לעודד את צמיחתן של חברות סטארטאפ בתחום הקריפטו.
יפן היא הכלכלה השישית בגודלה בעולם. מסקר שנערך בחודש יוני על ידי  Nomura Holdings וחברת הבת לנכסים דיגיטליים Laser Digital, עלה כי רוב המשקיעים המוסדיים ביפן מתכננים להשקיע בנכסים דיגיטליים תוך שלוש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה