קריפטו

שר האוצר לשעבר של סין סומך על טראמפ? ממליץ לחקור את נושא הקריפטו

ג'ו גואנגיאו, שכיהן כשר האוצר של סין בשנים 2013-2016, התייחס לקריפטו בפורום אקדמי כ"היבט חיוני" של הכלכלה הדיגיטלית; דבריו הסתמכו על הצהרות של דונלד טראמפ במהלך הקמפיין שלו לנשיאות
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ וסין (צילום shutterstock)
ג'ו גואנגיאו, שהיה שר האוצר של סין בשנים 2013-2016, אמר בפורום באוניברסיטת צ'ינגחואה כי על הממשלה לחקור את הקריפטו באופן מעמיק יותר, בהתחשב בהצהרות שנאמרו על ידי המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ במהלך הקמפיין בארצות הברית.   
לפי דיווח של Sina News, ג'ו אמר כי "לקריפטו יש השפעות שליליות ואנו חייבים להכיר במלוא הסיכונים והנזקים שהוא עלול לגרום לשווקי ההון. עם זאת, עלינו גם לחקור את ההתפתחויות הבינלאומיות האחרונות ואת התאמות המדיניות, מכיוון שזהו היבט חיוני בפיתוח הכלכלה הדיגיטלית". על פי הדיווח, ג'ו התייחס ישירות להצהרות של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ כהצדקה לפעולה נוספת מצד בייג'ינג. ג'ו הצביע על כך שגם הרשות לניירות ערך של ארצות הברית (SEC) אישרה קרנות סל (ETF) של ביטקוין (BTC) ואת'ריום (ETH), למרות התנגדותה ראשונית.  
בכנס הביטקוין בנאשוויל בחודש יולי טראמפ אמר כי על ארצות הברית לאמץ במלואה את תעשיית הקריפטו, "אחרת סין תעשה זאת". עוד אמר טראמפ באותו כנס כי "הקריפטו הוא כמו תעשיית הפלדה לפני 100 שנים. אתם עדיין בראשית הדרך. יום אחד, הוא כנראה יעקוף את הזהב. לא היה דבר כזה מעולם".

בעוד סין ממשיכה להיות זהירה לגבי קריפטו, הונג קונג האוטונומית למחצה אימצה אותו ורשמה קרנות סל עבור ביטקוין ואת'ריום; חלק מחברי המיני-פרלמנט בהונג קונג פועלים באופן אקטיבי כדי למשוך את התעשייה לעיר.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה