קריפטו

פעלולני הקריפטו מוכנים לסכן את החיים שלהם כדי שתקנו מהם מטבעות

בעולם שבו מטבעות המם מתרבים בקצב מסחרר, יוצרי מטבעות מנסים לבלוט בדרכים קיצוניות ומסוכנות, כולל פעלולים מסכני חיים. הכל במטרה למשוך תשומת לב ולהעלות את ערך המטבעות שלהם
שרון בירקמן | 
קריפטו (צילום shutterstock)
יוצר מטבע המם Truth or Dare החליט לצלם את עצמו במופע אש בחניון בפלורידה. שניים מחבריו שפכו עליו אלכוהול ואז הציתו אותו והדברים כמובן יצאו משליטה כשהוא התלקח ונזקק לטיפול רפואי מיידי בגלל הכוויות שפיתח. היוצר המשיך לקדם את המטבע שלו מהמרפאה למרות הפציעות החמורות.
הפעלולים הקיצוניים, וזה כמובן אינו המקרה היחיד, נובעים מהרצון של יוצרי מטבעות המם למשוך תשומת לב מהירה בשוק רווי, שבו אלפי מטבעות חדשים מתחרים על אותה פלטפורמה. מה שמתחיל בתור הבטחות מבדרות כמו שתיית מים מבאנג, הופך במהירות לפעלולים מסוכנים המגיעים עד כדי פציעות חמורות.
הדחף לייצר תוכן ויראלי שמגביר את תשומת הלב וההשקעה במטבעות מם שלא עומד מאחוריהם שם מוכר, הפכו את עולם הקריפטו לזירה שעלולה להיות מסוכנת.

היצע המטבעות ממשיך לגדול במהירות בזכות פלטפורמות כמו Pump.Fun, שבהן ניתן להשיק בסקלות ובמהירות מטבעות חדשים, ללא עלויות או מיומנויות טכנולוגיות מיוחדות. השילוב בין ההשקה הקלה והרצון הטבעי להפיק כמה שיותר רווחים מהמטבע החדש יוצר שוק מטבעות מם פרוע, בו המחיר האמיתי הוא פיזי. צריך לזכור, עם זאת, שתחום מטבעות המם הוא תחום צדדי למדי בקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה