קריפטו

עבור 27 מיליון דולר: האריס מתחייבת שהממשל שלה ישקיע בקריפטו

לראשונה מתחילת הקמפיין שלה לנשיאות, המועמדת הדמוקרטית נוקטת עמדה חיובית כלפי קריפטו. בנאום במסגרת אירוע גיוס כספים לקמפיין שלה בניו יורק, אמרה האריס כי ממשל בראשותה יעודד השקעות בנכסים דיגיטליים ובבינה מלאכותית. המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ הבטיח כבר להיות "נשיא הקריפטו" ובאחרונה השיק פרויקט קריפטו משפחתי
שרון בירקמן | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
סגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס הזכירה לראשונה את תחום המטבעות הקריפטוגרפיים בנאום פומבי במהלך אירוע גיוס כספים בניו יורק אתמול.
האריס התחייבה לעודד השקעות ב"נכסים דיגיטליים" לצד טכנולוגיות מתקדמות אחרות כמו בינה מלאכותית (AI), כך דווח בבלומברג. "נשתף פעולה יחד כדי להשקיע בתחרותיות של אמריקה, להשקיע בעתיד של אמריקה", אמרה האריס באירוע. "נעודד טכנולוגיות חדשניות כמו בינה מלאכותית ונכסים דיגיטליים, תוך הגנה על הצרכנים והמשקיעים שלנו...ניצור סביבה עסקית בטוחה עם כללים עקביים ושקופים. נשקיע בשבבים, באנרגיה נקייה ובתעשיות העתידיות האחרות, ונחתוך ביורוקרטיה מיותרת".

על פי גורם בקמפיין, במהלך האירוע גויסו 27 מיליון דולר, הסכום הגדול ביותר באירוע יחיד מאז שהאריס הוכרה כמועמדת הדמוקרטית.
האריס שירתה כתובעת הכללית של קליפורניה ומחזיקה בקשרים קרובים עם בכירי עמק הסיליקון, משם מגיעים גם כמה מהתורמים הגדולים ביותר שלה. למרות זאת, האריס נמנעה מלהזכיר את תחום הקריפטו בנאומיה הפומביים עד כה. גם עמדתה לגבי מטבעות קריפטוגרפיים לא היתה ברורה.
דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני, הבטיח להיות "נשיא הקריפטו" הראשון. הוא מקבל תרומות פוליטיות במטבעות קריפטוגרפיים ובאחרונה השיק עם בניו, דונלד ג'וניור ואריק, פרויקט קריפטו. טראמפ השיק בעבר ליין של NFT. טראמפ השתתף גם בכנס ביטקוין בנאשוויל ביולי וזכה לתמיכת התעשייה. הוא הבטיח לפטר את יושב ראש הרשות לניירות ערך (SEC) הנוכחי, גארי גנסלר, שכהונתו תסתיים בשנת 2026. תחת הנהגת גנסלר, הרשות נוקטת בגישה נוקשה כלפי קריפטו ופתחה תיקים כגבוה נגד מספר ענקיות קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה