קריפטו

דרמה בשוק: הלווייתנים אוגרים; המטבע רושם זינוק מטאורי של 7000%

במהלך יומיים נרכשו מעל שלושה טריליון מטבעות שיבה-אינו; הלוויתנים משכו שיבה-אינו בארבעה מיליון דולר; אנליסטים: המטבע עשוי לזנק ב-7,000%
שרון בירקמן | 
מטבע שיבה אינו (צילום shutterstock)
המטבע שיבה-אינו (SHIB) מושך כעת תשומת לב גוברת מצד לוויתנים. על פי דיווחים, הלוויתנים צוברים באחרונה כמויות עצומות של המטבע. במהלך יומיים בלבד נרכשו למעלה משלושה טריליון מטבעות שיבה-אינו.
בששת החודשים האחרונים שיבה-אינו איבד יותר ממחצית מערכו וצנח למחיר של $0.0000138 . זאת, אחרי שהגיע לשיא של $0.000045 בחודש מרץ. עם זאת, הפעילות המוגברת מצד הלוויתנים היא קרן אור עבור המשקיעים. הלוויתנים גם העבירו או משכו מטבעות SHIB בשווי כולל של יותר מארבעה מיליון דולר מבורסות הקריפטו. ייתכן שהם מתכננים להחזיק במטבעות לתקופה ארוכה יותר.

לדברי האנליסט הקריפטוגרפי LuckSide, הצבירה המאסיבית עשויה להוביל לעלייה חדה בערך המטבע. להערכתו, המטבע עשוי להגיע ל-$0.001, עלייה של כ-7,145% מהמחיר הנוכחי. התחזית האופטימית מתבססת על כך שפעילות לוויתנים מסמלת לרוב שינוי משמעותי בשוק.
עם זאת, סנטימנט השוק נותר מעורב. מדד "פחד ותאוות בצע" (Fear and Greed Index) עבור שיבה-אינו עומד כעת על 33 (פחד). תחזיות לטווח הקצר אף מצביעות על ירידה קלה של 0.51% עד אמצע אוקטובר. עם זאת, ישנם אנליסטים שנשארים אופטימיים לגבי הפוטנציאל לטווח הארוך של המטבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה