קריפטו

בשידור חי: מיזם הקריפטו החדש של טראמפ כולל גם מטבע משלו

בשידור חי ברשת X השיקו אמש דונלד טראמפ ובניו את מיזם הקריפטו החדש שלהם, פלטפורמת בנקאות מבוזרת. הצוות מאחורי הפרויקט אישר כי לפרויקט יהיה מטבע משלו, שלא יהיה ניתן להעברה ולא ישיא רווחים למחזיקים
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
למרות ניסיון ההתנקשות השני בחייו, דונלד טראמפ עלה אתמול כמתוכנן לשידור חי להשקת פלטפורמת הקריפטו המשפחתית. בשידור חי ב-X Spaces חשף המועמד הרפובליקני את מיזם הקריפטו World Liberty Financial (WLF), שמטרתו לקדם את ההון המבוזר (DeFi) בצורה נגישה. בניו אריק ודונלד ג'וניור, שעומדים בראש המיזם, תיארו את WLF כפלטפורמת קריפטו שתאפשר לבצע טרנזקציות ישירות בין משתמשים, ללא צורך בבנק ותוך חיסכון בעמלות. "המטרה שלנו היא להפוך את ה-DeFi ליותר נגיש ומובן", הדגיש אריק טראמפ במהלך השידור.
טראמפ ומשפחתו אמנם "יקבלו פיצוי" מהפרויקט, אך הפלטפורמה עצמה "אינה בבעלות, מנוהלת, מופעלת או נמכרת" על ידי בני המשפחה. בפרויקט מעורבים ותיקי הקריפטו צ'ייס הרו וזאק פולקמן, וכן סטיב ויטקוף, משקיע נדל"ן וחבר אישי ותורם של טראמפ. 

המיזם יכלול גם "מטבע שלטון" בשם WLFI, שיאפשר לבעלי המטבעות להצביע על החלטות הקשורות לפלטפורמה. כ-63% מהמטבעות יימכרו לציבור, 17% יוקצו לתגמולים למשתמשים, ו-20% יוקצו לפיצוי צוות המיזם. הצוות מאחורי הפרויקט הודיע שמכירת המטבעות הקרובה תוגבל למשקיעים כשירים ולאזרחים שאינם אמריקאים. WLFI אינו נושא ביתרונות כלכליים כמו דיבידנדים או רווחים; המטבעות לא יהיו ניתנים להעברה.
המטבע יוצע לציבור לפי תקנה D, בהתאם לתקנות הרשות לניירות ערך האמריקאית,  סעיף המאפשר לחברה לגייס הון מבלי לרשום תחילה את ניירות הערך שלה.
בעותק של דוח פנימי מוקדם של הפלטפורמה (white paper) שהגיע לידי CoinDesk, ברון טראמפ הוצג כ"Chief DeFi Visionary", את אריק ודונלד ג'וניור כ"שגרירי Web3" ואת טראמפ האב כ"Chief Crypto Advocate".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה