קריפטו

עוד הרצת מטבע מם: אנדרו טייט שרף מיליון דולר; המטבע על שמו זינק

ארנק מסתורי העביר לאושיית הרשת מטבע מם חדש בשם Top G בשווי של כמיליון דולר ואיתגר אותו "לשרוף" את המטבע; טייט נענה לאתגר – והמטבע זינק ב-700%
שרון בירקמן | 
אנדרו טייט וקריפטו (צילום shutterstock, יוטיוב/ isandrewtate)
המשפיען אנדרו טייט פרסם ביום שישי פוסט ברשת X; טייט הודיע שהוא מתכוון "לשבש את סולנה" וקרא לעוקביו לשלוח לו מטבעות שיאחסן ו"לא ימכור לעולם". הוא הבטיח גם לקנות במיליון דולר מטבעות מם מסוגים שונים, שאותם כינה "מטבעות זבל", אם הפוסט שלו ישותף מספיק.
העוקבים אכן שלחו לטייט מטבעות והוא אכן החזיק בהם, אלא שאז הארנק הציבורי שלו קיבל במתנה מטבע מם חדש בשם "Top G" מחשבון בשם $TOPG (@topgsolanacto). שווי המתנה: כ-1-1.5 מיליון דולר. מדובר על 58% מהאספקה הכוללת של המטבע. Top G הוא הכינוי של טייט, אבל בשלב זה לא ברור אם מי שעומד מאחורי החשבון הוא טייט עצמו או מעריץ.

האתגר שהחשבון החדש הציב בפני טייט: "לשרוף" את אחזקותיו במטבע ולצאת ה-Top G האמיתי. טייט ענה לאתגר ו"שרף" את המטבעות, תוך העברתם ל-SOL Incinerator. מטבע "שרוף" למעשה לא נגיש יותר בשוק, מה שמזניק ביקושים בטווח הקצר. המהלך הביא לקפיצה במחיר המטבע, שזינק ב-700% והגיע לשווי כמעט 11 מיליון דולר. מחיר המטבע ירד ב-80% מהשיא ההיסטורי שלו לאחר מכן. למטבע יש 9,400 מחזיקים עם שווי שוק מנותב של 8.8 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה