קריפטו

אפליקציית הקריפטו שוב הטעתה לקוחות? תשלם 4 מיליון דולר

מדינת קליפורניה הודיעה כי פלטפורמת המסחר המקוונת תשלם קנס של כארבעה מיליון דולר, לאחר שמנעה מלקוחותיה למשוך את הכספים שלהם
שרון בירקמן | 
ולדימיר טנב מנכ"ל ומייסד רובינהוד (צילום ויקיפדיה/ TechCrunch)
מחלקת המשפטים של קליפורניה הודיעה כי הגיעה להסדר טיעון עם פלטפורמת המסחר המקוון רובינהוד במסגרתו החברה תשלם 3.9 מיליון דולר. ההסדר מגיע לאחר תביעה שהגישה המדינה נגד הפלטפורמה עקב נושאים אי מתן אפשרות ללקוחות למשוך מטבעות קריפטוגרפיים משנת 2018 עד 2022. ההסדר מטפל בנוסף בטענות על חוסר השקיפות של החברה בניהול עסקאות ובהתמודדות עם הזמנות של לקוחות.
זוהי אחת הפעולות הראשונות של המדינה נגד חברה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. במסגרת ההסדר, רובינהוד מחויבת לאפשר ללקוחות למשוך את נכסיהם לארנקי קריפטו חיצוניים, בהתאם לסטנדרטים חוקיים. בנוסף, החברה נדרשת להבטיח כי הצהרותיה ללקוחות מתארות בצורה מדויקת את שיטות העבודה שלה, במיוחד בנוגע למנגנוני ניתוב הזמנות ומחירי עסקאות הקריפטו.

זו אינה הפעם הראשונה שרובינהוד מתמודדת עם בעיות רגולטוריות דומות. בשנת 2020 הוטל על החברה קנס של 65 מיליון דולר על ידי הרשות לניירות ערך עקב הטעיית לקוחות בנוגע למקורות ההכנסה שלה ואי ביצוע הזמנות במחירים הטובים ביותר. בנוסף, החברה הואשמה במכירת הזמנות של לקוחות לגורמי שוק במחירים גבוהים, מה שמנע מהלקוחות לקבל מחירים טובים יותר בעסקאותיהם.
רובינהוד היא פלטפורמת מסחר מקוונת למטבעות קריפטוגרפיים ומניות. על פי כתב התביעה,  בין השנים 2018 ל-2022, רובינהוד לא אפשרה ללקוחותיה למשוך את מטבעות הקריפטו שברשותם ואילצה אותם למכור את הנכסים בחזרה לפלטפורמה. 
בנוסף, הפלטפורמה הואשמה בהטעיית לקוחות בנוגע לביצוע עסקאות ובתנאים שניתנים עבור עסקאות קריפטו. החברה הציגה ללקוחות הצהרות שגויות לגבי אחסון הקריפטו ומחירי העסקאות, והטעתה אותם לגבי המחירים שהיא מספקת עבור עסקאותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה