קריפטו

עמלות הסליקה מעיקות על אתרים למבוגרים בלבד; ל-MyPeach.AI יש פתרון

המערכת הבנקאית המסורתית מקשה על אתרי התוכן למבוגרים בלבד. באתר MyPeach.AI פתרו את הבעיה באמצעות מטבעות יציבים – והלקוחות אפילו לא מרגישים
שרון בירקמן | 
ביטקוין (צילום shutterstock)
המשתמשים אולי אוהבים לגלוש באתרי התוכן למבוגרים בלבד, אבל מעבדי התשלומים המסורתיים כמו חברות הסליקה והבנקים – הרבה פחות, ומקשים עליהם להתחבר למערכת הבנקאית המסורתית. אלה שהצליחו להתחבר אליה גילו שהם משלמים הרבה יותר: עמלת הסליקה באתר למבוגרים בלבד יכולה להגיע ל-15%, לעומת 5%-3% לעסקים מקוונים אחרים. מפעילת האתר למבוגרים בלבד MyPeach.AI מצאה פתרון.
רבים ממשתמשי האתר משלמים בכרטיס אשראי, אבל בעצם הם רוכשים מטבעות יציבים; המטבעות עוברים לאחר מכן לאתר עצמו ומממנים את משכורות העובדים, את עלות יצירת התוכן בבינה מלאכותית ואת הדוגמניות האמיתיות מאונלי פאנס שהסכימו לאמן בתמונות, בקולות ובאישיות שלהן את מודלי הבינה המלאכותית של MyPeach.AI. השימוש במטבעות יציבים מפחית את העמלות ל-3%-5%. בנוסף, שימוש במטבעות יציבים מספק יציבות כלכלית נוספת, שכן הכספים מאוחסנים בבלוקצ'יין, מה שמפחית את הסיכון לאובדן כספים במקרה שהבנקים יפסיקו לתמוך באתר.

MyPeach.AI הוא אתר תוכן למבוגרים בלבד המנוהל באמצעות בינה מלאכותית ומתמחה בהצעת חוויות מותאמות אישית על בסיס טכנולוגיות בינה מלאכותית. האתר מאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציה עם דמויות וירטואליות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית או לרכוש תמונות אישיות שנוצרו גם הן על ידי בינה מלאכותית. הדמויות והטקסטים מותאמים להעדפות של המשתמשים או מדמים דמויות אמיתיות בתעשיית התוכן למבוגרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה