קריפטו

אילון מאסק רוצה שתשלמו עם המטבע החביב עליו באתר טסלה

פחות מיממה לאחר שנדחתה תביעה שהאשימה את האיש העשיר בעולם בניפוח ערך המטבע הקריפטוגרפי דוג'קוין, מאסק מצייץ כי הוא מעוניין להחזיר אותו כאמצעי תשלום לחנות המרצ'נדייז של טסלה
שרון בירקמן | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
מנכ"ל טסלה אילון מאסק מעוניין להחזיר את דוג'קוין כאופציית תשלום באתר האינטרנט של יצרנית הרכבים החשמליים. בשנת 2019, מאסק אמר שדוג'קוין הוא "מטבע הקריפטו החביב עליו", וייתכן שהמטבע יוחזר כעת כאופציה לתשלום עבור פריטי מרצ'נדייז.
באוגוסט 2022, טסלה החלה לקבל את המטבע כאופציה לתשלום עבור פריטים מסוימים בחנות המקוונת שלה, כולל בגדים ואביזרים. עם הזמן, דוג'קוין הוסר מאופציות התשלום באתר ללא הסבר רשמי או הודעה.
כעת, לאחר שמאסק ענה בפשטות "אני" לשאלה ב-X (טוויטר לשעבר) מי עוד היה רוצה להחזיר את האפשרות לשלם באמצעות דוג'קוין באתר טסלה, יש אפשרות שהמטבע יחזור לשימוש באתר. נכון להיום, החנות של טסלה מקבלת אך ורק תשלומים בכרטיסי אשראי.

הצהרתו של מאסק על דוג'קוין מגיעה פחות מ-24 שעות לאחר דחיית תביעה שהאשימה אותו בהונאת משקיעים באמצעות סחר במידע פנים ומניפולציית שוק של דוג'קוין. לטענת התביעה, מאסק ניצל את מעמדו כאיש העשיר בעולם כדי לנפח את מחיר הדוג'קוין ב-36,000%. התביעה הגדירה את מעשיו של מאסק כ"תרמית פירמידה של דוג'קוין", במסגרתה קידם את המטבע במטרה להרוויח מהתנודתיות שיצר.
בנימוקי הדחייה השופט קבע כי כל הצהרה על דוג'קוין היא "שאפתנית ומופרזת, ולא עובדתית", וכן כי עובדות המקרה אינן תומכות בטענות התובעים לתרמית פירמידה, מניפולציה בשוק וסחר במידע פנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה