קריפטו

שחרור מייסד טלגרם: זה הסכום שהמהמרים הפסידו

שחרורו המפתיע של מנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, תפס את מהמרי פולימרקט לא מוכנים. 270 אלף דולר אבדו, ההימור הזוכה זכה ב-52 אלף דולר
שרון בירקמן | 
טלגרם (צילום freepik, pexels)
מייסד ומנכ"ל טלגרם פאבל דורוב שוחרר ממעצר בפריז אתמול (רביעי) בערבות של חמישה מיליון אירו. דורוב הושם תחת פיקוח שיפוטי וחויב להתייצב בתחנת משטרה בצרפת פעמיים בשבוע ואינו מורשה לעזוב את שטח המדינה.  
המעצר הכניס את אתר ההימורים פולימרקט לסחרור, במיוחד השאלה אם מעצרו יוארך. המהמרים בפלטפורמה הצביעו על סיכוי של 72% שדורוב יישאר במעצר עד אוקטובר. ההחלטה הבלתי צפויה לשחרר אותו בערבות הדהימה את השוק בפולימרקט הובילה להפסדים כבדים: המהמרים שהימרו "לא" על שחרור באוגוסט ו"לא" על שחרור לפני אוקטובר, הפסידו סכום כולל של 270 אלף דולר.
המהמר Champ, בעל המניות הגדול ביותר בצד ה"כן" של שני ההימורים, הרוויח 26,138 דולר מכל הימור.

דורוב הוא מיליארדר יליד רוסיה ומחזיק באזרחות צרפתית ואזרחויות נוספות, המתגורר היום בדובאי. הונו מוערך על ידי פורבס ב-15.5 מיליארד דולר.
כזכור, דורוב עשוי להתמודד עם סעיפי אישום מרובים, חלקם קשורים למעורבות בהפצת פורנוגרפיה של ילדים ומעורבות במתן שירותי קריפטולוגיה. "אבסורד לטעון כי [דורוב] אחראי למעשים פליליים שלא נוגעים אליו באופן ישיר או עקיף", מסר עורך דינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה