קריפטו

ויסקונסין השקיעה 99 מיליון דולר בביטקוין; ההשקעות רוכזו בבלקרוק

דירקטוריון ההשקעות של מדינת ויסקונסין הגדיל את החזקותיו בקרן הסל של ביטקוין של BlackRock ומכר את אחזקותיו בקרנות הביטקוין האחרות 
מערכת ice | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
דירקטוריון ההשקעות של מדינת ויסקונסין (SWIB) מגדיל את החשיפה לביטקוין והחזקותיו מוערכות כעת בכמעט 99 מיליון דולר. ה-SWIB אחראי לניהול השקעות ממקורות ציבוריים, כולל קרנות הפנסיה של עובדי הציבור במדינה.
בדיווח לרשות לניירות ערך בארצות הברית נמסר כי הדירקטוריון הגדיל את השקעות המדינה בקרן IBIT, קרן הסל של ביטקוין של בלקרוק. כך עולה היום מדיווח של MacroScope. 
המדינה מחזיקה כעת בקרוב לשלושה מיליון של יחידות השתתפות בקרן בשווי של כמאה מיליון דולר, גידול משמעותי של כחצי מיליון יחידות השתתפות לעומת כ-2.5 מיליון יחידות השתתפות שדווחו בחודש מאי. 
הדיווח חשף כי הדירקטוריון מרכז את החזקות המדינה ב-IBIT ואינו מחזיק עוד ביחידות השתתפות בקרן GBTC של גרייסקייל. בחודש מאי החזיקה וויסקונסין במעל מיליון יחידות השתתפות בקרן.

במאי השנה הפכה SWIB לקרן הפנסיה המדינתית הראשונה שרוכשת קרנות סל מבוססות ביטקוין. החלטת הדירקטוריון להגדיל את ההשקעה ב-IBIT מדגישה את ההעדפה הגוברת לחשיפה ישירה לביטקוין באמצעות קרנות סל מבוססות ספוט.
למרות מגמה של ירידת מחירים בביטקוין, הזרמת הכספים לקרנות הסל מבוססות ביטקוין ממשיכה. מאז החודש שעבר נכנסו לקרנות מעל 243 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה