קריפטו

שיחת טראמפ-מאסק: זה מה שירוויח מי שהימר שטראמפ לא יגיד "קריפטו"

משתמש בפלטפורמת ההימורים פולימרקט זכה בכמיליון דולר לאחר שהימר באיזה מילים ישתמש טראמפ בשיחה עם מאסק. ההימור שטראמפ יאמר את המילה "קריפטו” ספג את ההפסדים הגדולים ביותר, כשהסיכויים ירדו מ-65% לאפס במהלך השיחה. המילה "טמפון" הניבה את התשואות הגבוהות ביותר
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
פולימרקט היא פלטפורמת ניבוי המתמקדת בתחומי הקריפטו ומאפשרת למשתמשים לסחור בטוקנים המייצגים תוצאות של משתנים מסוימים. משתמשים יכולים להמר על תוצאות עתידיות של אירועים כמו הבחירות לנשיאות, כאשר כל טוקן מייצג תחזית לגבי התוצאה הסופית באותו אירוע. 
הפלטפורמה צברה פופולריות רבה במיוחד בתחום הבחירות בארצות הברית. עד כה נרשמו בה  בשווי של 581 מיליון דולר בשאלת זהות המנצח בבחירות. 
לקראת השיחה בין טראמפ למאסק ב-X Spaces, ההימורים בפולימרקט התרכזו בכמה נושאים עיקריים: מילים שיאמר טראמפ: ובעיקר האם יזכיר במהלכה מילים כמו "קריפטו", "ביטקוין", "טסלה" ו"צנזורה"; תוכן השיחה: האם טראמפ ידבר על נושאים פוליטיים כמו ההגירה, צנזורה או מלחמות אזרחים, וכיצד יתייחס למצב הכלכלי ולנושאים גלובליים; תגובות ותגובות נוספות:  האם השיחה תכיל תגובות מיוחדות של טראמפ או מאסק.
טראמפ ומאסק דנו בשיחה בשלל נושאים כמו הגבול עם מקסיקו והפלישה הרוסית לאוקראינה, אך עם זאת התברר שטראמפ, תומך קולני ונלהב של קריפטו, לא הזכיר את המילה כלל.

אחד המשתמשים בפולימרקט הימר שהמועמד הרפובליקני לנשיאות לא יזכיר את הביטויים "קריפטו", "ביטקוין", "טסלה" ו"צנזורה". 
המהמר סחר ב-77 שווקים שונים, עם נפח מסחר כולל של מעל ל-11.6 מיליון דולר, והרוויח 964,402 דולר.
בסך הכל, הוציאו משתמשי פולימרקט כמעט חמישה מיליון דולר על הימור מה שטראמפ יאמר במהלך השיחה עם מאסק. הסכומים הגדולים ביותר היו בהימורים על השימוש במילה “קריפטו”, ולאחר מכן על “MAGA” ו”מהגר בלתי חוקי”. ההימור על “טמפון” הניב את התשואות הגבוהות ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה