קריפטו

בשורה משמחת למשקיעי הקריפטו: זה השירות שהושק

ביטס אוף גולד משיקה אפשרות הפקדת מטבעות מפלטפורמות זרות וארנקים פרטיים לפלטפורמה ישראלית מפוקחת. החברה עדכנה על השירות החדש המאפשר ללקוחות להעביר ולשמור את המטבעות שלהם במקום בטוח ומפוקח ללא דמי ניהול. רואש: "לקוחות יכולים לחזור להשתמש בשירות ישראלי מפוקח, להפקיד את המטבעות וליהנות משכבות אבטחה נוספות"
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
חברת Bits of Gold הפלטפורמה המפוקחת למסחר ושירותים פיננסיים במטבעות דיגיטליים בישראל מביאה היום (ג'), בשורה משמעותית ללקוחותיה ומשיקה שירות חדש המאפשר הפקדת מטבעות דיגיטליים מפלטפורמות זרות וארנקים פרטיים לשירות ה׳ארנק הקר המנוהל׳ שלה, ללא עלות בעת ההפקדה וללא דמי ניהול. המהלך מספק ללקוחות את היכולת להבטיח שהמטבעות שלהם נמצאים במקום בטוח ומפוקח, ומסיר את הדאגה משמירת סיסמאות, אובדן גישה ועוד. 
השירות החדש שהושק, יחד עם רענון מלא בנראות הארנק בפלטפורמה, מאפשר ללקוחות להעביר את המטבעות הדיגיטליים שלהם מארנקים פרטיים או פלטפורמות מסחר זרות, בצורה נוחה במיוחד.
השירות החדש מתווסף לשירות ׳הארנק הקר המנוהל׳ אשר הושק בשנה שעברה והביא איתו מימד אבטחה נוסף מהקיים בשוק כאשר 100% ממטבעות הלקוחות מאוחסנים בארנקים קרים, ונוספה שכבת אבטחה נוספת לפני משיכת מטבעות. שירות זה, יחד עם שירות ההפקדה החדש, הינו צעד משמעותי עבור לקוחות החברה בישראל, אשר מביא איתו יכולת הפקדת מטבעות למקום מפוקח ובטוח, בסטנדרט אבטחה ברמה הגבוהה ביותר.
יובל רואש, מנכ"ל ומייסד-שותף ב-Bits of Gold: "השירות החדש הינו חלק אינטגרלי בצמיחה של החברה ובקשב הרב אותו אנו מקדישים ללקוחות שלנו שחיכו לשירות זמן רב. האפשרות החדשה מצטרפת לשינוי מודל העמלות למודל מודולרי באמצעותו הלקוח יכול לשלם 50% פחות מבעבר, על פעולות בפלטפורמה. עוד הוסיף רואש: "אנחנו רואים גדילה עקבית של ישראלים הבוחרים לבצע פעולות קנייה, שמירה ומכירה של קריפטו אצלינו, היות והם מחפשים גוף מפוקח המקנה להם שקט נפשי, שירות לקוחות הזמין להם בעברית ובעיקר קנייה של נכס הבסיס האמיתי ולא נייר מחקה שמוגבל למספר קטן של מטבעות, וחשוב לא פחות, אינו זמין למסחר מסביב לשעון".

(קרדיט: יעל צור)
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לעזאסיגמה
    אמנון 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות ישראליות הן הסיבה שאני סומך על חברות זרות עם הכסף שלי, "מאובטח" (בגלל זה יש data breaches בכמות אסטרונומית רק מחברות ישראליות), "מפוקח" (הכוונה היא ל-traceability, רק רוצים לעקוב אחרי transactions. אני ממליץ לכל מי ששוקל לעשות את זה פשוט לעבור לארנק כמו phantom או פשוט להשתמש במונרו.
    סגור