קריפטו

מיליוני דולרים נגנבו: אזרחים רוסים נתפסו בפריצה דרמטית לבורסת הקריפטו

האם שני אזרחים רוסים ניצלו את הידע שלהם כיועצים כדי לגנוב 6.2 מיליון דולר במטבעות XRP מבורסת הקריפטו Coins.ph? משרד המשפטים הפיליפיני מאשים את החשודים בפריצה למערכות ובניסיון להסתיר את הכספים דרך פלטפורמות קריפטו שונות

רפאל בן זקרי | 
קריפטו (צילום shutterstock)
משרד המשפטים הפיליפיני (DOJ) הגיש כתב אישום נגד שני אזרחים רוסים באשמת גניבת מטבע קריפטו מסוג XRP (ריפל) בשווי של 6.2 מיליון דולר, מבורסת הקריפטו המקומית Coins.ph. החשודים פרצו לכאורה למערכות של בורסת הקריפטו המקומית וגנבו 12.2 מיליון מטבעות XRP. לדברי משרד המשפטים הפיליפיני, הגניבה שוות ערך ל-340 מיליון פסו פיליפיני.
החשודים עבדו בעבר כיועצים עבור Coins.ph, המופעלת על ידי חברת Betur Inc., והם השתמשו בידע המעמיק שלהם על התשתית והרשת של החברה כדי לבצע את הגניבה, שנחשפה כאשר Coins.ph זיהתה פעילות כניסה לא רגילה לחשבונות המערכת שלה.
על פי ההאשמות, החשודים ניסו להסתיר את מעורבותם בגניבה על ידי הלבנת הכספים דרך פלטפורמות קריפטו שונות במטרה להימנע מגילוי. בעוד שחשוד אחד מואשם ב-23 סעיפי פשעי סייבר, עם ערבות של 120,000 פסו לכל סעיף, החשוד השני מואשם בשלושה סעיפים, עם ערבות באותם תנאים.
שר המשפטים, ג'סוס רמולה, הדגיש את מחויבות המשרד לאכיפת החוק גם במרחב הסייבר, והזהיר מפני האסטרטגיות המתפתחות של פושעי הסייבר. "זוהי משימת משרד המשפטים להבטיח את שמירת החוק בכל עת, וזה כולל גם את מרחב הסייבר," אמר רמולה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה