קריפטו

טלטלה ב-SEC? ראש יחידת הקריפטו פורש לאחר כעשור

דייוויד הירש, ראש יחידת הקריפטו והסייבר ב-SEC, מתפטר לאחר כעשור בתפקיד. פרישתו מגיעה בעיתוי קריטי כשגובר הלחץ הפוליטי, בעוד שהוא מכחיש שמועה על הצטרפות לפלטפורמה אחרת בתפקיד בכיר
רפאל בן זקרי | 
קריפטו (צילום shutterstock)
דייוויד הירש, ראש יחידת הקריפטו והסייבר ברשות לניירות ערך האמריקאית (SEC), התפטר מתפקידו לאחר כמעט עשור. הירש, שהתחיל כעורך דין במשרד אזורי של ה-SEC, הוביל את מאמצי הסוכנות להתמודד עם האכיפה בתחום הקריפטו המורכב.
התפטרותו של הירש מגיעה בתקופה קריטית עבור הרשות לניירות ערך האמריקאית, כאשר הגוף הרגולטורי נמצא תחת לחץ פוליטי גובר ונמצא באור הזרקורים לקראת הבחירות לנשיאות. ההכרזה על על התפטרותו של הירש לוותה בשמועה כי הצטרף לפלטפורמת Pump.Fun העוסקת ב-Memecoins. הירש הכחיש את השמועה בתגובה לתגובה על הכרזתו בלינקדאין. "הטענה הזו של  Pump.Fun היא שקרית", אמר הירש.
תקופת כהונתו של הירש ברשות לניירות ערך האמריקאית התאפיינה בסדרת פעולות אכיפה בולטות בתחום הקריפטו. מנהיגותו הביאה לחשיבות הגוברת של יחידת הקריפטו והסייבר כאשר ה-SEC מתמודד עם המשימה להגדיר ולאכוף תקנות בנוף הדיגיטלי המשתנה במהירות.
התפטרותו של הירש מצטרפת לשינויים משמעותיים נוספים ביחידת האכיפה של ה-SEC, כולל המעבר האחרון של עורכת הדין לשעבר של ה-SEC, לאדן סטיוארט, למשרד עורכי דין פרטי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה