קריפטו

"הביטקוין יכול להגיע למיליון דולר במחזור הזה"

ג'ק מארלס, מנכ"ל סטרייק, אמר כי לטענתו, הביטקוין יכול להגיע למחיר של מיליון דולר בסיום המחזור הנוכחי. "אנחנו עדיין כל כך מוקדם בסיפור הביטקוין"
מערכת ice | 
קריפטו. אילוסטרציה AI
ג'ק מאלרס, מנכ"ל Strike, אפליקציית תשלומים של ביטקוין ( BTC ), העלה תחזיות נועזות לגבי מחיר המטבע. "הביטקוין יכול להגיע למיליון דולר במחזור הזה" הוא צופה. בפודקאסט האחרון עם אנתוני פומפליאנו בערוץ היוטיוב שלו, מאלרס הכפיל את התחזית שלו לפיה ביטקוין יכול להגיע למיליון דולר למטבע במחזור השוק הנוכחי. 
"אנחנו עדיין כל כך מוקדם בסיפור הביטקוין, אני חושב שהביטקוין יגיע ל-250,000 עד מיליון דולר במחזור הזה." מאלרס תיאר כמה גורמים מרכזיים שמניעים את העלייה הפוטנציאלית של ביטקוין לגבהים המדהימים הללו.
הוא ציין כי שוק האג"ח מתמודד עם אתגרים, שעלולים להוביל בנקים מרכזיים להזרים נזילות משמעותית למערכת הפיננסית כדי לייצב אותה. מאלרס הצהיר כי הזרמת נזילות זו תגרום להעלאת מחירי הנכסים, כולל ביטקוין.
ביטקוין הוא צורה מעולה של כסף, טוען מאלרס. ההיצע המוגבל שלו הופך אותו לעמיד בפני אינפלציה, בניגוד למטבעות פיאט. פוטנציאל התחזית שלו לביטקוין להגיע למיליון דולר למטבע, מונע מהאימוץ הגובר בוול סטריט
מאלרס פירט את נקודת המבט שלו לגבי מיקומו של ביטקוין כמערכת מורשת, התהודה שלו עם הסביבה המאקרו-כלכלית הנוכחית, והסיבות המניעות את המעורבות הגוברת של וול סטריט בשוק הביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה