קריפטו

מהפכת קריפטו בישראל: כך תוכלו להפקיד ולמשוך מיידית

על רקע הזינוק בביטקוין, בית ההשקעות פרוקסיביט משיק מסלול חדש של תיק קריפטו  למתחילים – מסלול Kick Off המורכב מביטקוין ואתריום. בדומה לניהול תיקים מסורתי, כל  הליך ההשקעה שקוף לחלוטין. בכל שלב ניתן יהיה לבצע שינויים וכן לבצע הפקדה או משיכה מיידיים ובנזילות מלאה
מערכת ice |  5
מהפכה בתשלומי הקריפטו (צילום shutterstock, Magma Images)
על רקע השיאים אותם שבר הביטקוין והביקושים מצד משקיעים להיכנס להשקעות בתחום, בית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט משיק מסלול חדש – Kick Off. המסלול כולל את שני המטבעות המובילים בשוק הקריפטו, ביטקוין ואתריום, בחלקים שווים.
המסלול מיועד למשקיעים הרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום המטבעות הדיגיטליים אולם הם מרגישים כי אינם בקיאים מספיק בתחום וחוששים לרכוש מטבעות אלו ישירות. המסלול החדש מאפשר השקעה של 10,000 שקל בלבד ובדומה לניהול תיקים מסורתי, הוא מאפשר למשקיע למשוך את כספו בכל עת.
 
למרות ההייפ סביב הביטקוין והרצון מצד משקיעים חדשים להיכנס לתחום, השירותים המוצעים כיום בישראל בתחום השקעות במטבעות דיגיטליים מצומצמים ומאפשרים בעיקר  קנייה ומכירה של מטבע תוך הסתמכות על הקמת ארנק דיגיטלי ע"י הלקוח. במקביל,  המערכת הבנקאית מערימה קשיים על הלקוחות בקבלת כספים שמקורם במערכת פתוחה בה יש חשש גדול להלבנת הון.
בית ההשקעות למטבעות דיגיטליים, פרוקסיביט, מקבוצת בית ההשקעות פרוקסימה הוותיק, המצוייד ברשיון (היתר המשך עיסוק) של נותן שירותים פיננסיים מטעם רשות שוק ההון, פותר בעיות אלה.  בית ההשקעות מאפשר לנהל השקעות בקריפטו, בשקלים, בשבעה מסלולי השקעה שונים הכוללים בסה"כ למעלה מ-35 סוגי מטבעות דיגיטליים. המסלולים  מבוססים, בין השאר,  על  שווי השוק של המטבעות ועל סקטורים  שונים.  ההשקעה יכולה להתבצע עצמאית בכל מטבע שיבחר הלקוח,  או באמצעות חלוקה הנעשית ע"י האנליסטים של בית ההשקעות. כעת, כאמור, בית ההשקעות משיק מסלול חדש למשקיעים המעוניינים להתנסות בתחום.
רכישת המטבעות נעשית ע"י בית ההשקעות במערכת סגורה כשכל ההשקעה מבוצעות בהעברות בנקאיות. בכך נמנע הצורך להתמודד עם החששות שבקניית מטבעות דיגיטליים, השמירה עליהם וההתנהלות מול הבנקים בכל הקשור לרגולציה בעניין החשד מפני הלבנת הון. ניהול  התיק נעשה בהתאם לרגולציה המחמירה ובכלל זה לאחר הליכי הכרת הלקוח (KYC) ובירור הצרכים.  המטבעות עצמם נשמרים עם משמורן הקריפטו הגדול בעולם – BitGo ברמת האבטחה הגבוהה ביותר בשוק הקריפטו וכן בבורסות המובילות בפיקוח הרגולטורי על המטבעות הדיגיטליים. בדומה לניהול תיקים מסורתי, כל ההליך שקוף לחלוטין למשקיעים. בכל שלב ניתן יהיה לבצע שינויים במסלולים וכן לבצע הפקדה או משיכה מיידיים ובנזילות מלאה. בעת המימוש, בית ההשקעות יבצע עבור הלקוח את ההמרה לשקלים, את העברת היתרה לחשבון וידאג  לניכוי המס.
אלעד נומברג, סמנכ"ל בית ההשקעות פרוקסיביט, מסביר כי בכל פעם שהביטקוין שובר שיאים, חל ביקוש עצום מצד משקיעים חדשים להיכנס לתחום ולנצל את ההזדמנויות. אולם, מרביתם הגדול חושש להיכנס להשקעה וחלקם כלל אינו יודע איך עושים זאת. מרבית הציבור אינו יודע איך קונים ביטקוין, איך שומרים אותו, מה ההבדל בין ארנק חם וקר ומה המיסוי על ההשקעה. זו הסיבה שיצרנו מסלול Kick Off – כדי לאפשר כניסה בטוחה ומהירה לשוק הקריפטו תוך בחירה של המטבעות המובילים בשוק"
יחד עם זאת, נומברג אומר כי למרות שהאנליסטים צופים המשך עליות של הביטקוין, צריך לקחת בחשבון שמדובר בהשקעה תנודתית ועל המשקיעים החדשים לקחת זאת בחשבון. "לאחר שבשבוע שעבר הביטקוין רשם את שיא כל הזמנים ונסחר ברמה של 73,000 דולר, בסופ"ש הוא ירד לרמה של 66,000 דולר. 
הנתונים מראים כי אחד הגורמים לירידה הוא שוק הנגזרים הממונף, אך גם בלי כך זהו טבעו של כל שוק - שיאים חדשים הם טריגר למכירה ומימוש אצל הרבה משקיעים וסוחרים". סכום ההשקעה המינימלי לתיק מנוהל במסלול Kick Off עומד על 10,000 ש"ח בלבד. דמי הניהול השנתיים נעים בין 2.5%-3.5% ודמי ההפקדה והמשיכה ינועו בין 2.5%-4%, בהתאם לגובה התיק.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שודדים
    חיים בסרט 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של שודדים עם עמלות כאלה תחפשו מי ינענע אתכם
    סגור
  • 4.
    ביטקווין
    רון קרחון 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוד לאור יום. כניסה ,יציאה המתנה,מכירה. .פריקה טעינה ,אחסנה,שמירה. תקנו בלקרוק ביטקוין. Arkb ,עם עמלות .5%.0 מקסימום.
    סגור
  • 3.
    נזכרו קצת מאוחר
    ציקו 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו בכל דבר אלכוהול הימורים סמים , עד שהמדינה לא משיגה שליטה מוחלטת על התחום הוא לא יפתח לאזרחים , חברים ישראל מדינה עייפה יותר מידיי עמלות בירוקרטיה ושליטה ממשלתית בכל תחום שאפשר להרוויח מאחל לישראל שיום אחד תהיה פחות רעה לאזרחים , ויותר נשכנית כלפיי השחיתות , בסופו של יום ישראל מושחתת
    סגור
  • 2.
    מי רוצה לשלם 5% על ביטקווין כל חודש?
    הזוי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות דרככם ביטוקווין ב 5% כדי דמי ניהולי?!
    סגור
  • 1.
    דמי ני
    דמי הפקדה הול 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמי ניהול דמי המרה דמי הפקדה בסוף תשארו אפילו בלי ה-ין ביד
    סגור