כסף וצרכנות

רשת "שוק העיר" משקיעה 10 מיליון שקל בהקמת סניף חדש: זו העיר שתזכה

רשת "שוק העיר" חנכה את הסניף ה-15 שלה במרכז המסחרי אור ים סנטר באור עקיבא בהקמת הסניף החדש המשתרע על פני שטח של כ-1,600 מ"ר השקיעה הרשת כ-10 מיליון שקל
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
רשת הסופרמרקטים 'שוק העיר' מקבוצת ביכורי שדה ממשיכה לצמוח ופותחת סניף חדש במתחם אור ים סנטר, קומפלקס המסחר והמשרדים החדש אותו הקימה החברה לנכסי קיסריה בחלקה הדרומי של שכונת הענק 'אור ים' שבאור עקיבא.
הסניף החדש, ה-15 במספרו, הינו הסניף הצפוני ביותר של הרשת. הסניף משתרע על שטח של כ-1,600 מ"ר, ובהקמתו השקיעה 'שוק העיר' כ-10 מיליון שקל. במקביל לפתיחת החנות באור ים סנטר, המציעה חווית קניה איכותית וערוכה לשרת אלפי לקוחות מידי יום, יעלה גם אתר האונליין "שוק העיר עד הבית" שיספק לתושבי העיר והסביבה מענה מהיום להיום.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה: "התשובה שלנו לכל אויבינו היא המשך עשייה ופיתוח ב'סטנדרט קיסריה' לרווחת התושבים, גם כאן ב'אור ים'. אנחנו שמחים לצרף למרכז המסחרי אור ים סנטר שללא ספק יהפוך לעורק ראשי ומרכז חיים משמעותי של השכונה.  אני מברך את רפי שטיינברג המנכ"ל, ויכול רק לבקש ממנו להגביר את המאמצים לשיווק תוצרת כחול-לבן עם דגש על חקלאי עוטף ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה