כסף וצרכנות

סלקום תפצה כ-55,000 לקוחות: גם לכם מגיע 100 שקל פיצוי?

סלקום שלחה ללקוחותיה שוברים בסך 100 שקל כנגד פעולות מסוימות, כשברשימה הופיעו סניפי סלקום וסניפי דינמיקה, ל-ice הובהר כי כאשר הלקוחות הגיעו לממש את השובר המדובר בחנויות של דינמיקה, שכוללת מגוון רחב יותר של מוצרים, ומוצרים שעולים פחות מ-100 שקל, לא הייתה אפשרות לממש את הזיכוי וכעת הנושא יוסדר
כפיר אדר | 
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
סלקום מפצה שוב עשרות אלפי לקוחות בתקופה הקרובה בסכום משמעותי, זאת לאחר שאושר הסדר פשרה במסגרתו כ-55 אלף לקוחות של סלקום יקבלו שובר למימוש 100 שקל בחנויות סלקום ודינמיקה, אך אלו נתקלו בבעיה כך נודע ל-ice לראשונה.
סלקום שלחה ללקוחותיה שוברים בסך 100 שקל כנגד פעולות מסוימות, כגון עדכון פרטים, הצטרפות לשירותים ועוד. השוברים כללו קישור לרשימת סניפים בהם ניתן היה לממשם, כשברשימה הופיעו סניפי סלקום וסניפי דינמיקה.

אלא מה, ל-ice הובהר כי כאשר שהלקוחות הגיעו לממש את השובר המדובר בחנויות של דינמיקה, שכוללת מגוון רחב יותר של מוצרים, ומוצרים שעולים פחות מ-100 שקל, לא הייתה אפשרות לממש את הזיכוי.
הסדר הפשרה אליו הגיעו הצדדים לאחר מכן כולל משלוח מחדש של שוברים לכל הלקוחות שקיבלו אותם מלכתחילה (אמורים להתחיל לשלוח בימים הקרובים), כשאת השוברים החדשים ניתן יהיה לממש גם בסלקום וגם בדינמיקה. עתה עשרות אלפי הזכאים יוכלו לממש את מה שמגיע להם.
השוברים ישלחו מחדש לכולם. גם למי שפנה לחנויות של סלקום ומימש את השובר. כולם יקבלו אחד חדש. בגלל האפשרות לממש גם בדינמיקה, שלה יש 50 סניפים ברחבי הארץ (לעומת סלקום, שלה יש רק 20 סניפים), ולאור העובדה שהדינמיקה יש הרבה מוצרים המאפשרים בעצם לרכוש מוצר באמצעות השובר בלי להוסיף עוד כסף ובלי כל התניה, מדובר בהטבה ששווה יותר.
⁩ברמה המשפטית, בסלקום גם התחייבו, בכל שובר עתידי שהם ישלחו, שככל שיהיה קישור לרשימת סניפים, זה יהיה קישור לרשימה שבה באמת ניתן לממש את אותו השובר, וכך תימנע כל אפשרות להטעיה לכאורה.
בסלקום לא הגיבו לידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה