כסף וצרכנות

גט דליברי מתרחבת: אלו הערים בהן תתחיל לפעול החל מהיום

Gett Delivery, אפליקציית השליחויות הפופולארית בישראל, מודיעה על הרחבה דרמטית של פריסת שירות שליחויות האקספרס. אלו הערים אליהן משלוחי החברה יגיעו החל מהיום 
מערכת ice | 
שליח של Gett Delivery (צילום אווירה)
חברת Gett Delivery, מודיעה על הרחבת שירותי האקספרס שלה למגזר העסקי, זאת לאור הצלחת הפריסה הראשונית, שיצרה ללקוחות זמינות גבוהה של שירותי משלוח מיידי. פעילויות חברות המשלוחים בזמני חירום, כפי שראינו בתקופת הקורונה, היא הכרחית, ואף קריטית יותר, בזמן מלחמה. אחד מהאתגרים של אותן חברות, היא מהירות השירות, האלמנט הכמעט החשוב ביותר בתחום המשלוחים. 
האופרציה של Gett Delivery, בדומה לשירות המוניות של החברה, מאתרת שליח באותו אופן שהיא מאתרת נהג ותוך מספר דקות בודדות מחברת בין השליחים ללקוח. לדברי רוני רומנו, מנהל פעילות Gett Delivery בישראל, השירות יהיה זמין ליותר מ-90 ערים נוספות וביניהם: באר שבע, אשדוד, נתניה, אור עקיבא, חיפה טירת הכרמל ועוד. 
רומנו מסר גם כי: ״בשנים האחרונות הביקוש למשלוחי אקספרס מיידיים מתגבר. ראינו זאת בעיקר בתקופת הקורונה והמגמה נמשכת עד היום. לקוחות לא מעוניינים להמתין מספר שעות, שלא לדבר על מספר ימים, עד לקבלת המוצר שהזמינו. בשונה משחקנים אחרים בשוק, המציעים משלוח מהיר תוך כמה שעות, אנו יודעים לייצר ערך באיתור שליח והגעתו ליעד האיסוף תוך מספר דקות, זאת לצד מגוון פתרונות רב של שילוחים.
אומר רומנו ומוסיף: "נייצר זמינות חסרת תקדים של משלוחים במטרה לספק מענה חיוני לאלפי עסקים ברחבי הארץ המשוועים מזה שנים רבות לשירות. לדוגמא שליח המתגורר באזור ראש העין ועד היום היה צריך להגיע לאזור גוש דן בו עיקר עבודתו, הרחבת השירות תאפשר לו לקחת משלוחים באזור מגוריו. זו בשורה משמעותית גם לשליחים וגם לבעלי העסקים והלקוחות הפרטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה