כסף וצרכנות

מחירון סופרמרקט הצינור נחשף: אלו המוצרים שיעלו שקל אחד

המחירים המיוחדים שיקבלו החיילים והמפונים נחשפים: טונה במים, רסק עגבניות, מארז ופלים וקרקר שומשום ימכרו בסכום של שקל בלבד, מלפפונים במלח, שקית בייגלת וקליק XL יעלו 3 שקל בלבד ושמן קנולה 1 ליטר, אורז פרסי 1 ק"ג וטחינה עדן ב-5 שקל ליחידה. כדי לקבל את ההנחות יש להציג כרטיס עוטפים או לקנות במדים.
מערכת ice |  2
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
החל ממחר (שני) זה קורה. גיא לרר והתכנית שלו 'הצינור' ברשת 13 שבשנים האחרונות נחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, עושה עוד מהלך גדול ואחרי הסופרמרקט "הזול בישראל" שפתח בתל אביב, ייפתח הסניף החדש בבאר שבע.
בפייסבוק הרשמי של תכנית הצינור נכתב: "תקראו לכל הבאר-שבעים. סופר הצינור נפתח מחר ב-19:00 במרכז חן בב״ש, שכונה ב׳, עם הנחות שטרם נראו בישראל לחיילים, מילואימניקים ומפונים. עבדנו קשה מאוד כדי שהמחירים האלו יהיו, שתפו ותייגו כל מילואימניק ומפונה שנמצא בסביבה ובואו להיות אתנו בפתיחה!".
 
כמו כן, פורסם המחירון של סופר הצינור והמחירים המיוחדים שיקבלו החיילים והמפונים. טונה במים, רסק עגבניות, מארז ופלים וקרקר שומשום ימכרו בסכום של שקל בלבד, מלפפונים במלח, שקית בייגלת וקליק XL יעלו 3 שקל בלבד ושמן קנולה 1 ליטר, אורז פרסי 1 ק"ג וטחינה עדן ב-5 שקל ליחידה. כדי לקבל את ההנחות יש להציג כרטיס עוטפים או לקנות במדים.
עוד לפני כן נתן לצופי התכנית לנחש והעוקבים חשפו כי מדובר במתחם שנמצא בשכונה ב' בבאר שבע, במקום מאפייה שהייתה שם לפני כן. הרבה קיוו כי: "סניף חדש בעזה", כאשר התשובה הזו חזרה לא מעט. אבל לרר כנראה יפרסם בימים הקרובים את המיקום באופן רשמי.
יש לציין כי הסניף בתל אביב היה הצלחה אדירה והביא אליו עשרות אלפי קונים בחודשים שהיה פתוח, יחד עם זאת לרר והתכנית חטפו ביקורת על כך שדווקא תל אביב נבחרת לפתיחה של הסניף ולא עיר קשת יום בפריפריה שם באמת יש צורך בכזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אתם עושים עניין!אין הרבה הפרש אם בכלל בינו לבין (ל"ת)
    מחסני השוק ואושר עד. 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לרר כל הכבוד לך על היוזמה שלך ותבורך אני גימלאית והיתי (ל"ת)
    גימלאית 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור