כסף וצרכנות

איקאה בהודעה חריגה ללקוחות בישראל: זה מה שאתם חייבים לדעת

ייתכן כי דלף מידע של לקוחות, כולל שמם, מספר הטלפון הנייד שלהם, כתובת המייל והסיסמה לאתר איקאה, שפעל עד סוף שנת 2021: "הגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של לקוחותינו ולהגן על סודיותו"
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דבר ראשון אפשר להרגע, איקאה ישראל אמנם פרסמה היום (שני) הודעה ללקוחות בו הסבירה כי התרחש אירוע סייבר שבמסגרתו נגנב מידע אישי של הלקוחות בעקבות מפריצה לשרתים של חברת Signature-IT, שעליה פעל אתר איקאה עד סוף שנת 2021, לפני כשנתיים
איקאה הבהירה כי ייתכן דלף מידע של לקוחות , כולל שמם, מספר הטלפון הנייד שלהם, כתובת המייל והסיסמה לאתר איקאה, שפעל עד סוף שנת 2021: "הגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של לקוחותינו ולהגן על סודיותו".

הומלץ ללקוחות לשנות את הסיסמה ומדוברות איקאה הובהר בתגובה ל-mako כי "המידע שאוחסן בזמנו בשרתים של Signature-IT כולל פרטי קשר בלבד ואינו כולל פרטי תשלום או כרטיסי אשראי".
רק לפני שלושה שבועות, התרחשה פריצת ענק והודלפו מסמכים של כמה מהחברות הגדולות במשק. התוקפים איימו להדליף את כל מאגרי המידע של החברות שברשימה הכוללת עשרות מהן, מהגדולות במשק הישראלי ביניהן חברת Ace. ואתר המשלוחים של איקאה, וכמו כן האתר של קרביץ לא היה זמין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה