כסף וצרכנות

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה המענק שתקבלו מחר לחשבון הבנק

בדקו מחר בחשבון הבנק. בהודעה שפרסם הביטוח הלאומי נכתב: "ערב טוב, עם העברת החקיקה בהקלות בחל״ת הביטוח הלאומי מבקש להדגיש ולחדד: תשלום דמי אבטלה מופקד אוטומטית לחשבון של הזכאים בכל 12 לחודש. תתבצע ההפקדה והיא תהיה על סמך החוק שעדיין לא עבר בכנסת"
מערכת ice |  8
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
אחרי שהמוסד לביטוח לאומי העביר את התשלום עבור ימי המילואים לכל המשרתים שבאזרחות הם עצמאיים. בשבוע האחרון פורסמה הודעה המיועדת לכל הזכאים, כאשר מאות אלפים יקבלו את המענקים והתשלום המגיע להם על השירות במילואים מחר (ראשון) לחשבון הבנק.
בהודעה שפרסם הביטוח הלאומי נכתב: "ערב טוב, עם העברת החקיקה בהקלות בחל״ת הביטוח הלאומי מבקש להדגיש ולחדד: תשלום דמי אבטלה מופקד אוטומטית לחשבון של הזכאים בכל 12 לחודש. תתבצע ההפקדה והיא תהיה על סמך החוק שעדיין לא עבר בכנסת".
במקביל, הוציאו אתכם לחל"ת, אתם זכאים לדמי אבטלה? הייתם במסיבה בנובה, אילו זכויות מגיעות לכם? אתה עצמאי בצו 8, איך מקבלים את תגמולי מילואים? בזמן המלחמה יש הרבה חוסר ודאות, בתקשורת אומרים בכל יום משהו אחר ואתם כבר לא יודעים מה נכון - בביטוח לאומי החליטו לעשות סדר בשאלות.
בפייסבוק נכתב: "האתר שלנו מתעדכן כל הזמן במידע הכי מדויק והכי עדכני בכל הנושאים: חל"ת ואבטלה, מילואים, נפגעי איבה וחרדה, משפחות החטופים והנעדרים, נפגעי נובה ופייסבוק, מענקי אכלוס למפונים, זכויות למתנדבים, עדכונים על ועדות רפואיות וקבלת קהל, וגם שאלות ותשובות נפוצות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מענקים
    ק.לא... 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בכאילו אמרו הישרבלוף
    סגור
  • דמי חלת
    ויקטוריה בכר 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ויקטוריה בכר עובדת בתור סייעת בחברת המתנסים הקהילתיים ביבנה עובדת צהרון אני נולדתי ב6/9 1955 ולפי מה שנימסר לי שאני לא שכאתי לדמי חלת עבור הימים מתאריך 8/10 עד 4/11 ואני משלמת דמי ביטוח לאומי בבקשה ליבדוק את בקשתי לקבלת דמי אבטלה עבור ימי החלת כחוק בכבוד רב בכר ויקטוריה
    סגור
  • 3.
    עד מתי
    לוי יצחק טויטו 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחבל חמאס שחור מנהרה מקבל 200 שקל יום עבודה. אני ששרתתי וכל השנים שילמתי ביטוח לאומי. ושנפצעתי עם חמישה חוליות שבורות מקבל מהמדינה 1450 בחודש קיצבה קיומית
    סגור
  • 2.
    עבודה בעיניים. ישראבלוף..
    אמת 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומה אחר כך? יגבו את זה בחזרה עם ריבית? כבר יותר משנה אני מבקשת לדעת. מדוע כשבקשתי דמי אבטלה, אחרי פיטורין, טענו שלא מגיע לי, ואח"כ טענו שנתנו לי כמה עשרות שקלים בזמן הקורונה, ולקחו ממני מעל 2000₪ בטענה שאני חייבת להם. ולמרטת פניותי הרבות, שישלחו לי פירוט התשלומים, מתי הביאו וכמה? לא קיבלתי שום תשובה. בנוסף, במשך כמה חודשים (לאחר הפיטורין, ואי קבלתדמי אבטלה, ניסיתי לעבוד כעצמאית. הרווח י 13,000₪ בסה"כ, לאחר כמה חודשים. טענו שלא שילמתי דמי ביטוח לאומי,ולכן לקחו ממי, "רק" 8000₪. כשני שליש, הרבה יותר ממס ההכנסה. למרות פניותי לברר על מה ולמה,ולמה כל כך הרבה, עד עכשיו לא קיבלתי תשובה.....
    סגור
  • 1.
    מענקים
    שירה 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגיע הזמן
    סגור
  • נכות
    ש 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתי מקבלים נכות
    סגור
  • נכות (ל"ת)
    מנחם.חי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • חחחי
    אלמוני 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כרגע אם לא יהיא שינוי ב28.11, אבל יכול להיות שהיא הקדמה של שבוע , עדין לא הוחלט סופי
    סגור