כסף וצרכנות

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה מה שיקרה ב-12.11

בהודעה שפרסם הביטוח הלאומי נכתב: "ערב טוב, עם העברת החקיקה בהקלות בחל״ת הביטוח הלאומי מבקש להדגיש ולחדד: תשלום דמי אבטלה מופקד אוטומטית לחשבון של הזכאים בכל 12 לחודש. עוד 3 ימים תתבצע ההפקדה והיא תהיה על סמך החוק שעדיין לא עבר בכנסת"
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
אחרי שהמוסד לביטוח לאומי העביר את התשלום עבור ימי המילואים לכל המשרתים שבאזרחות הם עצמאיים. היום (חמישי) פורסמה הודעה המיועדת לכל הזכאים, כאשר מאות אלפים יקבלו את המענקים והתשלום המגיע להם על השירות במילואים.
בהודעה שפרסם הביטוח הלאומי נכתב: "ערב טוב, עם העברת החקיקה בהקלות בחל״ת הביטוח הלאומי מבקש להדגיש ולחדד: תשלום דמי אבטלה מופקד אוטומטית לחשבון של הזכאים בכל 12 לחודש. עוד 3 ימים תתבצע ההפקדה והיא תהיה על סמך החוק שעדיין לא עבר בכנסת".
במקביל, הוציאו אתכם לחל"ת, אתם זכאים לדמי אבטלה? הייתם במסיבה בנובה, אילו זכויות מגיעות לכם? אתה עצמאי בצו 8, איך מקבלים את תגמולי מילואים? בזמן המלחמה יש הרבה חוסר ודאות, בתקשורת אומרים בכל יום משהו אחר ואתם כבר לא יודעים מה נכון - בביטוח לאומי החליטו לעשות סדר בשאלות.
בפייסבוק נכתב: "האתר שלנו מתעדכן כל הזמן במידע הכי מדויק והכי עדכני בכל הנושאים: חל"ת ואבטלה, מילואים, נפגעי איבה וחרדה, משפחות החטופים והנעדרים, נפגעי נובה ופייסבוק, מענקי אכלוס למפונים, זכויות למתנדבים, עדכונים על ועדות רפואיות וקבלת קהל, וגם שאלות ותשובות נפוצות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ללא תביעה. חוק אחד לכולם!
    פנסיה לכל אחד 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעבד בתקופה שלא היתה חובה על המעביד להפריש פנסיה (עד לפני כ20 שנה)- יגיע לגיל 62, 67 בלי פנסיה. מדינת סעד צריכה לדאוג שמי שעבד 10 שנים יהיה זכאי לפנסיה, גם אם עבד חצי משרה (אם לילדים, בלי זכות לקייטנה או למעון חצי חינם). לתת נסיעות חינם מגיל 62. החופש לנסוע הוא בסיסי. לא רק לתושבי הדרום, שתופסים דירות של תושבי ערים שמשלמים ארנונה ענקית כבר שנים וילדיהם אינם יכולים לגור לידם.
    סגור