כסף וצרכנות

רצועת עזה - הסוף? המספרים שצריכים להדאיג את חמאס

מבחינת מזון, קיים מלאי שיספיק למספר שבועות (צריכה פרטית + מחסני חירום שטרם נפתחו), בבריאות - בתי חולים וצר"פ: לבתי חולים נשאר חשמל ל-3 ימים על בסיס גנרטורים. אנרגיה - חשמל וגז: נותקו קווי החשמל, הופסקה פעילות תחנת הכוח. כ-400 אלף התפנו מבתיהם לכמאה מחסות וקרובי משפחה
מערכת ice |  9
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
הסוף של רצועת עזה קרוב מתמיד? על פי העיתונאי אמיר בוחבוט, כך נראית תמונת המצב במספרי הנפגעים והמצב ההומניטארי ברצועה ממנה יצא חמאס להתקפת הטרור האכזרית ביותר שידעה מדינת ישראל ופתחה את מלחמת 'חרבות ברזל'.
כרגע, בעזה מספר ההרוגים עומדים על 1,417, בעזה עומד מספר הפצועים על כ-6,268, לאחר ההתפרעויות גם ביהודה ושומרון מספר ההרוגים הוא 29 וביו"ש הפצועים נאמדים ב-126 בלבד.

מבחינת סטטוס המעברים, בעזה: מעבר רפיח סגור, ביו"ש כולם סגורים, פתיחת סחורות במעברים תרקומיא, גלבוע ושער אפרים. מבחינת המים, כרגע עדיין לא קיים מחסור במים ברצועה על אף שהמדינה הפסיקה להעביר.
מבחינת מזון, קיים מלאי שיספיק למספר שבועות (צריכה פרטית + מחסני חירום שטרם נפתחו), בבריאות - בתי חולים וצר"פ: לבתי חולים נשאר חשמל ל-3 ימים על בסיס גנרטורים. אנרגיה - חשמל וגז: נותקו קווי החשמל, הופסקה פעילות תחנת הכוח. 
יש לציין כי פעילות חשמל מתבססת על גנרטורים פרטיים - קיים מלאי דלקים לגנרטורים לעוד יומיים-שלושה. מבחינת מחסות, כ-400 אלף התפנו מבתיהם לכמאה מחסות וקרובי משפחה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ביבי טוב לחמאס כבר ידאג להם להפסקת אש (ל"ת)
    שחר מאיו הליכודניק 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    להעביר את עזה לסיני או לתורכיה
    דוד ויזמן 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חייבים לכבוש את כל שטח עזה ולהעיף את כל החלאות משם
    סגור
  • 6.
    עזה תמחק
    יוסי 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1417חחח הרבה יותר
    סגור
  • 5.
    זה לא מעניין (ל"ת)
    Yy 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כמו שהם מעברים טילים והמצעי לחימה
    אזרח 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באותו דרך של העברת טילים וציוד לוחמה שיעבירו מזון מים דלק באותם מעברים יש להם כ60 מעברים תת קרקעיים מעז למצרים לכן הם לא מסכנים הם עובדים על מדינת ישראל כבר 75 שנים ומדינת ישראל הוכלת את הסיפורים של הרוצחים
    סגור
  • 3.
    באמת תתביישי
    דניאל הלימי. 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במשך שנים חשבתי שאת סוג של "עמך" אשה וולגרית לא חכמה במיוחד שבחרה צד פוליטי... לא ממש כיבדת את דעות ששונות משלך ולא ממש כיבדת את המרואיינים שלך. אבל זה בסדר כי בתכלס אולי הערכים והחינוך שלך קצת פגומים. במהות את כנראה בן אדם טוב. אבל עכשיו כשהמדינה נמצאת בשבר כזה גדול. כשכולם מבינים שזה לא זמן לפוליטיקה. כולם מבינים שעכשיו כולם שותקים ונותנים ועושים כל מה שרק אפשר. את כל מה שאנחנו יכולים. את שונה את אדם נמוך ומכוער. אני לא מבין מאיפה הרוע הזה. במקום לחזק. במקום לאחד . את ממשיכה להסיט ולפלג. את מבזה את החיילים שנלחמים. את מבזה את המתים. תתבישי באמת תתבישי. בימים האלה אני כואב . משפחות נהרסו משפחות ימניות ומשפחות שמאלניות. חילונים דתיים . תומכי ומתנגדי רפורמה / הפיכה אני מביט בהערצה באנשים כמו יאיר גולן אלמוג כהן ואמיחי שיקלי. פוליטיקאים עם דעות פוליטיות כלכך שונות. אבל עם מטרה אחת. להלחם כדי להגן על אזרחי המדינה. אני רואה את כל המתגייסים והמתנדבים ומבין כמה אהבה יש בעם שלנו. אני מקווה שגם את תביני. ובמקום לפלג ולהסיט תנסי לחזק את הציבור. הסטה מקוממת משפחןת אבלות זו בזו
    סגור
  • 2.
    המחבלים ברצועת עזה לא יצאו לעולם מהמחילות התת קרקעיות ש
    פאול 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    קנו כרטיס בכיוון אחד בלבד
    סגור
  • 1.
    אוייי זה נורא, אז לחסל אותם ומהר, שלא יכאב להם.
    לבנת חבלה 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יימח שמם וזכר כולם
    סגור
  • פתל תקווה (ל"ת)
    יהודית שילת 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור